Gå til innhold

Hvilket mobilnummer bør jeg velge?

Anbefalte innlegg

Hei, kan nå velge mellom tre nummere. 45 800 400, 40 000 113 og 47 46 11 00. Noen som har noen mening om hva som er lettest å huske?

Noen som har peiling på regler dersom man eier et mobilnummer hos en abbonoment og overføring til ny abbonoment?

Takker for alle svar

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Mye morsommere og ringe og si du er fra P4 eller no :w00t:

Haha.. mye moro der igrunn.. :hrm:

Beste må jo være og spionere på han med nummeret, følge etter han når han drar ut på byen, fikse han en dame, for så og ringe dagen etter og si du er lege og at dama hadde HIV :p

:dribble:

Lenke til kommentar
Mye morsommere og ringe og si du er fra P4 eller no :w00t:

Haha.. mye moro der igrunn.. :hrm:

8481515[/snapback]

Ja, det er det :p Folk blir jo helt gærne :w00t:

Beste må jo være og spionere på han med nummeret, følge etter han når han drar ut på byen, fikse han en dame, for så og ringe dagen etter og si du er lege og at dama hadde HIV :p

:dribble:

8481515[/snapback]

Men, trur ideen din er bedre ^^

Lenke til kommentar
Åssen har du fått tak i disse numrene?

8482994[/snapback]

På finn.no og bruktmarked på HW.no etc :D

far skal kjøpe seg et gullnummer... gikk for 45 800 400, desverre svarte en mann nr 2 som ikke hadde svart tidligere at jeg kunne ha fått 90 80 70 60 til samme pris... men hadde allerede svart ja til 45 800 400 så ikke så mye å gjøre med den saken :(

Takker for alle svar

tords0905

Endret av Tords0905
Lenke til kommentar
Hei, kan nå velge mellom tre nummere. 45 800 400, 40 000 113 og 47 46 11 00. Noen som har noen mening om hva som er lettest å huske?

Noen som har peiling på regler dersom man eier et mobilnummer hos en abbonoment og overføring til ny abbonoment?

Takker for alle svar

8481200[/snapback]

Det første, går du for det andre kommer folk altid til å spørre hvor mange nuller det er, og det siste var ikke så bra sammenlignet med de to første :)

Lenke til kommentar

Takker for alle svar

8481200[/snapback]

Det første, går du for det andre kommer folk altid til å spørre hvor mange nuller det er, og det siste var ikke så bra sammenlignet med de to første :)

8484227[/snapback]

Jeg har litt av det problemet, har 90X 00 007. Har måtte ringe det selv noen ganger og da slått en null for mye/lite og dermed ikke kommet frem.

Sier meg ellers enig med den generelle konsensusen her, nummeret du valgte var det beste.

Lenke til kommentar
Hva betalte du for numrene?

8486095[/snapback]

noe mellom 4 og 6 000 det er overpris, men det er nå artig med stilig nr da :p

8488773[/snapback]

Dette er galskap.

Må da være annet å bruke penger på?

8489709[/snapback]

Helt klart overpris. Har prøvd å selge to nummer som er like gode som disse for rundt 1000 kr, men har ikke fått napp. Hadde jeg sett denne tråden tidligere, kunne du fått kjøpt et av dem.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...