TanglewoodD Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Heisann Fikk da uheldigvis ikke med meg sist episode, det er den siste før den idag ( torsdag 26/4 ) Hva heter den forige episoden og episode tallet ? PB er genialt, hater han asiatiske fyren :@ ( ikke rase diskriminering.. ) Lenke til kommentar
Droideka Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Prison Break har tatt pause for denne omgong og sendte siste episode 2. april. Neste episode kjem ikkje før agust om eg ikkje tek feil. http://next-episode.net/Prison-Break/show/71/overview.html Lenke til kommentar
Jennifer Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 (endret) Mener du episoden som går på tv? Da var forrige episode.. S02e18 og heter wash... Endret 26. april 2007 av Tanya Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 27. april 2007 Forfatter Del Skrevet 27. april 2007 Ja, den forrige episoden som gikk på Tv, altså sist Torsdag. TUsen takk Tanya Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 (endret) PB er genialt, hater han asiatiske fyren :@ Lille japsemannen blir skutt i siste episode Endret 24. mai 2007 av VHaakonsen Lenke til kommentar
Jennifer Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 hvorfor spoiler du det?.. Det har jo gått på TV... Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Fordi spoiler er fenomenalt irriterende for de som ikke har sett det på TV, men planlegger å se det likevel. Selv ramlet jeg over en spoiler fra en annen serie her om dagen, og jeg ble ikke akkurat kjempehappy. Lenke til kommentar
Jennifer Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Oki, den er grei. Alle poster må snart i spoiler tags med andre ord... Hvis folk har vanskligheter med å se på emnetittelen om hva tråden handler om så skjønner jeg det godt. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Ja, spoilere skal i spoilertag, med mindre du poster i trådene hvor spoilere er tillatt. Folk som ikke har sett alle episodene av en serie må jo også få lov å diskutere den, eller hva? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå