Gå til innhold

Skal lage Star Wars film - Trenger tips


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Denne filmen du skal lage, skal det være 3D animasjon eller den typen med lekeromskip som henger i fiskesen og flyr rundt i hagen din?

 

EDIT: Leif ;)

8482483[/snapback]

Blir nok en film der jeg flyr rundt med lekeromskip i hagen ja. :p

 

Neida, skal bruke greenscreen på romskipscenene og scener der det er nødvendig. Jeg kan Premiere Pro og After Effects, så greenscreen og lyssabler blir ikke noe problem.

Holder på å skrive manus for tiden. Vil ha en bra handling i filmen, så tar i mot flere tips. :)

Lenke til kommentar
Sjekk ut www.fxhome.com - de har et program spesielt myntet på lyssabler, laser og mange andre "tribute-film"-effekter. Vil tro dette programmet kan ta filmen til nye nivåer. Billig er det også.

8486431[/snapback]

Har testet fxhome programmet, men bruker After Effects siden jeg kan lage lyssabler i det fra før. Ganske enkelt, men tar sykt lang tid. :)

Endret av Alfen92
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Siden jeg har laget 2 filmer (1 ferdig og 1 nesten ferdig) om akkurat Star Wars selv vil jeg følge dette prosjektet med store interesse.

 

Personlig når du skal fokusere på Sither hadde det vært tøft å sett en gjeng sloss om å kunne bli en stor sith-lords lærling, midt oppi det hele er det en kraftig holocron som kan endre lykken til den som får tak i den først. Bare et forslag jeg fant på.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...