Gå til innhold

Er dette rett pris på hardwaren jeg skal selge?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Synes 500,- var meget billig. Tror rundt 1000,- er passe. Husk at det ikke er alle som er like gjerrige som svette nerder... (hehe). Dette er jo tross alt en ok pc til normalt bruk (word, nettsurfing, enkle spill mm)

8483711[/snapback]

Det er IKKE en PC. Det er komponenter i løs vekt. Og de er gamle.

Lenke til kommentar
Synes 500,- var meget billig. Tror rundt 1000,- er passe. Husk at det ikke er alle som er like gjerrige som svette nerder... (hehe). Dette er jo tross alt en ok pc til normalt bruk (word, nettsurfing, enkle spill mm)

8483711[/snapback]

Det er IKKE en PC. Det er komponenter i løs vekt. Og de er gamle.

8483858[/snapback]

Hva om jeg legger ved et fujitsu siemens scaleo 600 kabinett, hvor mye ville det blitt verdt da?

Lenke til kommentar

Storleer: Ikke heng deg på Caze her, pcen er fint verdt 1200kr. socket a er trossalt ikke så ekstremt gammelt, og når du slenger på et greit skjermkort som 9600 så funker det fint til en spillpc for litt eldre spill.

Dette er ikke skrapmetall Caze... Jeg hadde fint kjøpt den jeg om jeg ikke hadde vært så heldig å fått tak i Core2Duo.

Lenke til kommentar
Storleer: Ikke heng deg på Caze her, pcen er fint verdt 1200kr. socket a er trossalt ikke så ekstremt gammelt, og når du slenger på et greit skjermkort som 9600 så funker det fint til en spillpc for litt eldre spill.

Dette er ikke skrapmetall Caze... Jeg hadde fint kjøpt den jeg om jeg ikke hadde vært så heldig å fått tak i Core2Duo.

8484529[/snapback]

Jaja, satt den opp til 1k igjen, (får håpe det får være siste redigering)

Snakket med en fyr i ei loka pc sjappe, han mente at jeg bare "lurte meg selv" med å selge den hardwaren for 500,-

Synest selv 1k er en rettferdig pris, mulig jeg legger til en ekstra 512 brikke ;)

Noen innvendinger?

Lenke til kommentar

8484529[/snapback]

Jaja, satt den opp til 1k igjen, (får håpe det får være siste redigering)

Snakket med en fyr i ei loka pc sjappe, han mente at jeg bare "lurte meg selv" med å selge den hardwaren for 500,-

Synest selv 1k er en rettferdig pris, mulig jeg legger til en ekstra 512 brikke ;)

Noen innvendinger?

8484596[/snapback]

Hør her, det er du som bestemmer prisen og ikke alle her på forumet. Mange her er kan bare forslå en pris sånn helt ut i det blå. Det er ikke her du får dine kunder uansett, det er via annonsen og de som faktisk kikker etter billig hw. Da er det temmelig dumt å spørre alle kidsa her om prisen er rett eller ei, for de kommer til å kverulere og påstå at du er en hai av en selger uansett pris. Gratis er det eneste som er godt nok..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...