eMpetr3 Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Hei. Jeg har kjøpt dette LCD-displayet, og det krever en IEEE 1284 (Paralellport), men problemet er at det ikke er noen slik port på HK'et jeg skal kjøpe. Så da prøvde jeg å finne noen kontrollerkort for IEEE 1284. Da fant jeg dette. Men det står ikke at det er kompatibelt med Vista. Er det noen som vet om det er det? Takker for svar. Mvh. eMpetr3 (^^,) Lenke til kommentar
eMpetr3 Skrevet 29. april 2007 Forfatter Del Skrevet 29. april 2007 Nå føler jeg at det er på tide med en liten bump her... Er det ingen som har den fjerneste anelse om det kortet støtter Vista? Lenke til kommentar
Sigurd2 Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Ser at produktbeskrivelsen på kortet du linker til er Exsys EX 41011 Et raskt søk bringer meg til denne siden: Driverpage for EXSYS products Det ser ikke lyst ut for vista støtte der, men siden er heller ikke oppdatert siden 2004. Lenke til kommentar
Alte-to Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Hva om vista finner den selv?? (driveren altså) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå