Xell Skrevet 25. desember 2001 Del Skrevet 25. desember 2001 Jeg er og blir et surrehue. Jeg kjøpte for noen uker siden en Alpha PAL8045. Nå har jeg endelig fått alle dele til maskina den skulle brukes i, men hva har skjedd?? joda, jeg har "ryddet" vekk skruene og pakningene. Jeg har ribba og sjruene/mutterene til HK'et (de skrudde jeg på med en gang jeg fikk kjøleren) og vifte-festet, men resten har jeg lagt på et veldig lurt sted.... som jeg ikke husker hvor er :sad: Det værste er jo at jeg ikke kan bruke et gammalt kjøre feste siden den festes med skruer. AARRGGHHHH jeg blir så forbanna på meg selv.... det var de 450,- kronene. Lenke til kommentar
zn00ker Skrevet 24. desember 2002 Del Skrevet 24. desember 2002 Har gått snart et år og ingen har svar på denne tråden før nå. Hihi, da blir jeg den først til å svare hvertfall. Mye p.g.a at jeg er trøtt, men vil ikke/klarer ikke å sove. Og har selvfølgelig ingenting å gjøre! Men å surre rundt i Søppel er litt kult da On topic: Fant du igjen de skruene/pakningene du la vekk på et "lurt" sted?? Lenke til kommentar
intel_guru Skrevet 24. desember 2002 Del Skrevet 24. desember 2002 HAHAHA... Kjøpte du din Alpha før jeg kjøpte min Xell? btw, synd du ikke fikk den *til å virke* :wink: Lenke til kommentar
DjSlayer Skrevet 24. desember 2002 Del Skrevet 24. desember 2002 Jeezz nesten en år gammel tråd. Noen må ha kjedet seg veldig, jeg er også nysgjerrig om du fant det Xell Lenke til kommentar
Endre Skrevet 24. desember 2002 Del Skrevet 24. desember 2002 Hehe... Har faktisk lest denn tråden et par ganger før, når jeg har kjedet meg. :o Hu hadde vel lagt de skruene i lomma si ;-) Lenke til kommentar
glabba Skrevet 24. desember 2002 Del Skrevet 24. desember 2002 Oi, jeg vil også være med å forsøple! Grave opp de døde er jo morsomt ! Lenke til kommentar
zn00ker Skrevet 24. desember 2002 Del Skrevet 24. desember 2002 Oi, jeg vil også være med å forsøple! Grave opp de døde er jo morsomt ! Når man kjeder seg så er det faktisk ikke så er det ikke så ille å grave opp gamle tråder skal jeg si deg Lenke til kommentar
fondus Skrevet 24. desember 2002 Del Skrevet 24. desember 2002 Oi, jeg vil også være med å forsøple! Grave opp de døde er jo morsomt ! Når man kjeder seg så er det faktisk ikke så er det ikke så ille å grave opp gamle tråder skal jeg si deg nei, ikke før etterpå. har blitt flama en eller to ganger for å ha tatt opp igjen gamle tråder jeg... Lenke til kommentar
CFD Skrevet 24. desember 2002 Del Skrevet 24. desember 2002 Har lest denne tråden mange ganger ,og jeg har opplevd det sammen ,men har ikke giddi og svart. Fikk kjøpt noe som lignet i en Jernvare foretning da. Lenke til kommentar
Blod Skrevet 28. desember 2002 Del Skrevet 28. desember 2002 Har lest denne tråden mange ganger ,og jeg har opplevd det sammen ,men har ikke giddi og svart. Fikk kjøpt noe som lignet i en Jernvare foretning da. jernvare foretninger pleier å ha det meste... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå