Batnobbit Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Hei. Vi fikk et sånn "Ja Takk" blad i posten jeg så i gjennom det og gikk forbi Home Center Club jeg har jo sett det mange ganger men jeg vuderte og bli med. Men hvordan virker det? Koster det mye? Takker for alle svar Lenke til kommentar
Skyax Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Du får 5 filmer for en billig penge(eller var det 5?) Så må du være medlem til du har kjøpt 2 "månedens filmer" Disse filmene koster 220,- m/frakt osv. Du kan lett avbestille månedens film via nettsiden deres. Og det er lett å melde seg ut etterpå. Til sammen, med de to månedens filmer du må kjøpe og de 5 som du får, så blir det litt billigere en i butikken. Jeg var fornøyd jallefal Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 28. april 2007 Forfatter Del Skrevet 28. april 2007 Takk for svar tror jeg melder meg inn Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 220 kr for en film er jo sinnsvakt, da! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå