Basusjernet Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 (endret) Var på bibloteket her om dagen og tenkte jeg skulle lese litt Karl Marx så jeg tok meg god tid til å se under kategorien "Marxismen" siden jeg allerede har lest mye av den.. var ute etter noe skrevet av andre, for jeg har allerede lest mye av marx sine skrifter.. Vell her kommer det absurde, sikkert halvparten av bøkene der var bøker om rasisme, nazisme osv.. Hva gjør de under marxisme? så jeg sjekka om de ikke bare var plassert feil, men neida det var der de hørte "hjemme" mener å forstå at nazisme og rasisme er egne ismer, kan de ikke få en egen kategori? de er jo mye mer diskutert i daglig tale enn marxismen er... Endret 26. april 2007 av pesja Lenke til kommentar
flyndrefjes Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 OK, hvor mange bøker i alt fant du under kategorien "Marxismen"? Hvis det er et fåtall av bøker i utvalget, kan det jo hende at kategorien er satt på "vent" til utvalget begynner å bli uoversiktlig? Lenke til kommentar
Basusjernet Skrevet 27. april 2007 Forfatter Del Skrevet 27. april 2007 OK, hvor mange bøker i alt fant du under kategorien "Marxismen"? Hvis det er et fåtall av bøker i utvalget, kan det jo hende at kategorien er satt på "vent" til utvalget begynner å bli uoversiktlig? 8482374[/snapback] Vell jeg har vell halvparten av bøkene hjemme nå det er hele samlingen av Marx verker, en rekke biografier og bøker som "hvordan tenkte marx egentlig? hva mente marx egentlig? osv samt endel bøker om lenin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå