Gå til innhold

Asus MW221U - noe å satse på?

vinzenT

Anbefalte innlegg

sitter nå å sikler etter en ny skjerm... har komt over Asus MW221U som jeg syns ser jææveli digg ut :p . Noen som har den eller som har sett den her? er det noen og satse på eller burde jeg kjøpe en LG? sitter nå på en maskin med LG skjerm (som ikke er min) og syns den er veldig digg. men som sagt... er Asus MW221U noe å satse på?

touch me

Edit: fant nå ut at jeg felipostet :dontgetit: er d en snill moderator som kan flytte posten? :p

Endret av -noldus-
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
sitter nå å sikler etter en ny skjerm... har komt over Asus MW221U som jeg syns ser jææveli digg ut  :p . Noen som har den eller som har sett den her? er det noen og satse på eller burde jeg kjøpe en LG? sitter nå på en maskin med LG skjerm (som ikke er min) og syns den er veldig digg. men som sagt... er Asus MW221U noe å satse på?

touch me

Edit: fant nå ut at jeg felipostet  :dontgetit:    er d en snill moderator som kan flytte posten?  :p

8480490[/snapback]

Skal svare på denne, selv om den er feilpostet. Har bestilt skjermen, og med en gang jeg får den så kan jeg skrive hva jeg synes om den. Kommer nok til mandag, men nå har jeg dette i mine innlegg. Så snakkes senere om skjermen

Lenke til kommentar

Kom tilbake som jeg lovet

Har fått denne skjermen nå og testet denne litt. Er kjempe fornøyd. Fikk ingen døde pixler, og ingen etterslepp. Det er selvfølgelig litt innstilling som må til, men har til nå fått det til og det ser veldig bra ut. Bare å kjøpe denne skjermen vis du har lyst på den.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...