Gå til innhold

stoppeklokke på n73?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjenner ikke denne telefonen, må jeg vel si. Men har hatt Symbian-basert Nokia-telefon tidligere. Løsningen var å laste ned en gratis stoppeklokke skrevet for Symbian. Du kan laste ned dette via internett først, for så å overføre filen direkte til telefonen via Bluetooth eller Infrared overføring.

Hvis telefonene ikke støtter Symbian (det håper jeg), er vel applikasjonene basert på JAVA kanskje? I såfall er vel de fleste programmer gratis.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

NIX!

Har ikke kommet over noe gratis.

Men, hvis du har råd til å kjøpe en N73, så har du vel råd til å kjøpe et program til 30 KR. også da vel?

Endret av T_H_X
Lenke til kommentar

Symbian var muligens først beregnet på businessbrukere, men etter hvert kjøper en mye større brukergruppe telefoner med Symbian.

Det "dumme" med Symbian har vært at man har fått en treigere telefon som mangler repetisjon av vekking, stoppeklokke og nedtellingstidtaker.

Omsider leveres nå enkelte nye nokiamodeller med Symbian som har repetisjon av vekking. Om stoppeklokke og nedtellingstidtaker er implementert, vet jeg ikke. Dersom ikke, hadde det vært på tide! Det er dumt å måtte kjøpe mer eller mindre pålitelig tredjepartsprogramvare, samma hvor billig denne måtte være.

På de samme nye modellene er systemet mye kjappere! Om dette skyldes Symbian, telefonenes prosessor eller begge deler, vet jeg ikke.

Det som er bra med Symbian, er bl.a utvalget av nettopp tredjepartsprogramvare, samt multitasking og at foto/videoopptak merkes med dato i filnavnet. Man slipper 'Foto001', som på S40 operativsystemet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...