Mr.Karlsen Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Hey, Tenker og lage noen Time-Lapse's og trenger derfor et program. Tenker ikke og bruke Webcam men et videokamera som jeg kobler til via Firewire eller via tv-kortet mitt. Helst gratis MVH Ole Karlsen Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Det kan vere kameraet ditt har ein timelapse-funksjon. Den vert gjerne kalla interval recording på Sony-kamera. Leit i menyane eller sjekk bruksanvisninga. Du bør som oftast setje opp farta ganske mykje i redigeringsprogrammet for at det skal verte bra, gjerne til 12-1300%. Eg veit ikkje sikkert om nokon program som kan gjere dette, men det kan vere at Scenalyzer har ein slik funksjon. Det vil seie, eg veit at det har mogelegheit for timelapse-capture, men eg veit ikkje om det kan ta opp direkte slik. Du kan jo teste. Lenke til kommentar
Mr.Karlsen Skrevet 28. april 2007 Forfatter Del Skrevet 28. april 2007 Jeg har ikke sett en slik funksjon på mitt HC3 Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Nei, eg ser på Sony.no at det ikkje har denne funksjonen. Kom på at Adobe DV Rack HD2 (tidlegare Serious Magic) har ein slik funksjon, men det koster ganske mykje. Det er heller ikkje mogeleg å laste ned ein demo for augeblikket. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 kan man ikke bare stå veldig lenge på et sted og filme normalt lenge også speede opp? Lenke til kommentar
Mr.Karlsen Skrevet 1. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2007 Det er det jeg opprinnelig gjør Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå