Gå til innhold

Enkelt program for bilderedigering/fotomontasje

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Elements er ypperlig til oppgaver som: organisering av bilder, bilderedigering (både enkelt og mer avansert), utskriver og bildefremvisninger.

Det vil også enkelt å lage julekort o.l.

Det Elements svikter på er fotobøker og kalendre da dette er veldig knyttet opp mot online print-tjenester som ikke finnes i Norge :( For de oppgavene passer ACD Fotoslate bedre.

Tom

PS. Jeg har begge programmene selv.

Lenke til kommentar

Jeg anser Elements som mer brukervennlig. I tillegg er det lettere å få hjelp og tips i bruk av dette programmet. På nettet finner man tonnevis av gratis tutorials :) Med tanke på hvor billig Elements er, synes jeg det er et knakende godt program!

Lenke til kommentar
Hvordan vil PaintShopPro fungere samenlignet med Elements?

Tommy

8480771[/snapback]

Det vet jeg ikke, da det er lenge siden jeg var innom Paint Shop Pro. Da var det en konkurrent til "ekte" Photoshop.

Fordelen med Elements er at det finnes utrolig mye bøker, videoer osv som hjelper deg med å utnytte programmet til det ytterste. Selv har jeg kjøpt boka "Adobe Photoshop Elements 4.0 - Classroom in a book"; den anbefales på det sterkeste. Mange fotoblader har eksempler for Photoshop Elements i tillegg til Photoshop CS.

Tom

Endret av tomsi42
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...