sakura Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Tips til program som gjør det enkelt å lage feks. julekort og lignende. Bør også kunne fikse på bilder. Har tenkt litt på Elements men vet ikke om det kan hjelpe meg med disse tingene. Tommy Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Elements er ypperlig til oppgaver som: organisering av bilder, bilderedigering (både enkelt og mer avansert), utskriver og bildefremvisninger. Det vil også enkelt å lage julekort o.l. Det Elements svikter på er fotobøker og kalendre da dette er veldig knyttet opp mot online print-tjenester som ikke finnes i Norge For de oppgavene passer ACD Fotoslate bedre. Tom PS. Jeg har begge programmene selv. Lenke til kommentar
sakura Skrevet 26. april 2007 Forfatter Del Skrevet 26. april 2007 Hvordan vil PaintShopPro fungere samenlignet med Elements? Tommy Lenke til kommentar
U Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Jeg anser Elements som mer brukervennlig. I tillegg er det lettere å få hjelp og tips i bruk av dette programmet. På nettet finner man tonnevis av gratis tutorials Med tanke på hvor billig Elements er, synes jeg det er et knakende godt program! Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 (endret) Hvordan vil PaintShopPro fungere samenlignet med Elements? Tommy 8480771[/snapback] Det vet jeg ikke, da det er lenge siden jeg var innom Paint Shop Pro. Da var det en konkurrent til "ekte" Photoshop. Fordelen med Elements er at det finnes utrolig mye bøker, videoer osv som hjelper deg med å utnytte programmet til det ytterste. Selv har jeg kjøpt boka "Adobe Photoshop Elements 4.0 - Classroom in a book"; den anbefales på det sterkeste. Mange fotoblader har eksempler for Photoshop Elements i tillegg til Photoshop CS. Tom Endret 26. april 2007 av tomsi42 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå