Gå til innhold

Drikke som gjør deg opplagt og konsontrert

Anbefalte innlegg

Heisann.

Nokon som veit om drikke som gjer deg opplagt? Viss man er ganske slapp og sånt tidlig om morgonen og gir deg energi eller gjer deg meir våken... Funker sikkert med kaffi, men det smaker rompe. Finnes det noen andre drikker som man får kjøpt på VANLIGE butikker/bensinstasjoner? Energidrikker elns? :hmm:

Kunne trengt å vere litt meir opplagt når eg skal trene og spessielt når eg skal ha prøver på skulen og sånne ting

Endret av 2rst1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hmm.. Får vel kanskje prøve. Skal ha tentamen i morgen, så vi får sjå korleis det funker. :cool: Går vel ei stund å venne seg til kaffi. Men gjer det som må til for å komme meg igjennom tentamen i matematikk opplagt og konsontrert

Endret av 2rst1
Lenke til kommentar
hmm.. Får vel kanskje prøve. Skal ha tentamen i morgen, så vi får sjå korleis det funker.  :cool:  Går vel ei stund å venne seg til kaffi. Men gjer det som må til for å komme meg igjennom tentamen i matematikk opplagt og konsontrert

8480467[/snapback]

hehe prøv det:P men HUSK for all del 2-4 skiver med deg imorgen og :p vis ikke forsvinner effekten litt fort.. ;)

Lenke til kommentar

Energidrikke gjør en ikke særlig opplagt, greit nok at man får energi, men hvis du vil bli opplagt, og du ikke liker kaffe, anbefaler jeg Red Force Det har mye koffein i seg. Drikk det ca 20 minutter før eksamen, trening, hva enn det er du skal gjøre :cool:

Endret av Databamse
Lenke til kommentar

jaja. I dag tidlig lagde eg 1/2 liter kaffe. drakk det så fort eg kunne, for å ikkje kjenne den smaken så lenge. Blei ganske kvalm og holdt på å spy. Var kvalm halve dagen. Men trur det gjekk bra på tentamen :) Blei ferdig, hoppa bare over 1-2 oppgaver og trur eg greidde dei fleste føler eg :cool:

Lenke til kommentar
jaja. I dag tidlig lagde eg  1/2 liter kaffe. drakk det så fort eg kunne, for å ikkje kjenne den smaken så lenge. Blei ganske kvalm og holdt på å spy. Var kvalm halve dagen. Men trur det gjekk bra på tentamen  :)  Blei ferdig, hoppa bare over 1-2 oppgaver og trur eg greidde dei fleste føler eg :cool:

8485339[/snapback]

Det er bra :D lykke til med svaret ;) Matte tipper jeg? fikk min igjen i dag! Fikk fan meg 4! og jeg gjorde INGEN 3poengs oppgaver =O

Lenke til kommentar

Jeg tror et sunt kosthold er den viktigste faktoren, jeg.

Ikke mye junk food, mye grønnsaker, frukt, osv. spise ofte, ikke spise sent på kvelden (altså, ikke (kebab)middag etter kl.7 :p ) osv. Jeg har prøvd ut dette en stund og jeg klarer å stå opp mye lettere nå, selv om jeg legger meg til samme tid.

Lenke til kommentar
jaja. I dag tidlig lagde eg  1/2 liter kaffe. drakk det så fort eg kunne, for å ikkje kjenne den smaken så lenge. Blei ganske kvalm og holdt på å spy. Var kvalm halve dagen. Men trur det gjekk bra på tentamen  :)  Blei ferdig, hoppa bare over 1-2 oppgaver og trur eg greidde dei fleste føler eg :cool:

8485339[/snapback]

Det er bra :D lykke til med svaret ;) Matte tipper jeg? fikk min igjen i dag! Fikk fan meg 4! og jeg gjorde INGEN 3poengs oppgaver =O

8485985[/snapback]

Jepp. Matte.

Læreren sa når eg gjekk(eg er alltid den som sitter lengst på tentamen) at eg hadde nesten feilfri DEL 1. Han hadde akkurat retta den då eg var ferdig med DEL 3. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...