Ol'H Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Peugeot 206 GT Min 2000 modell Peugeot 206 GT. Først litt bakgrunn om denne modellen. GT-ene ble lagd som en homologeringsmodell for at 206 skulle få være med i WRC-sirkuset. Alle GT-ene har en liten plankett på siden på B-Stolpen(?), hvor bilen er nummerert. Min er nr 1833 av i alt 4000 fra fabrikk. Av disse var vel 1000 høyrerattet. Tror det er 4 eller 5 registrerte i Norge. Forskjellen på GT og GTi er først og fremst støtfanger-settet som satt på fra fabrikken, og at GT'ene hadde alt ekstrautstyr som standard. Dessuten er fangerne, speilene og alle lister lakkert. Motoren er lik på begge, en 2.0l 16V på 137hk. Bilen er helt orginal og kun sommerkjørt. Så det ble verken 5-serie eller A4/A3 denne gangen, dette er forresten min første ikke svarte Audi. Så har litt tilvenning før jeg er helt 100% venn med clutchen. Planer: - Nye felger, OZ helst. Forslag? - Senke 35mm - Skifte antenne, ødelagt - Sote/tone ruter - Sportsfilter - Muligens litt grommere eksos Andre forslag? Tjuvlåner dette bildet i påvente av skikkelige bilder. Lenke til kommentar
РЦП-88 Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 (endret) Disse er ganske fete! Så en sånn for 5 minutter siden faktisk Felger kan jo være OZ super/ultraleggera Endret 27. april 2007 av RCP-88 Lenke til kommentar
Lambada Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Fin den ja Fronten er veldig fin, derimot bakenden er ikke min smak. Men dette er jo smak og behag. Mye ga du for den? Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 27. april 2007 Forfatter Del Skrevet 27. april 2007 Min lille hemmelighet, men var vel en ganske fair pris sett under ett. Syns hekken er ganske sexy jeg. Dagens gjøremål med å gni skinnsetene inn med care og kjærlighet unnagjort, det neste jeg skal er å få av låsen på radioen. Forbanna meg som bare måtte prøve meg, nå må tenninga stå på i år og tiår før den reseter. Blanke skilt er også montert, selv om den første eieren av bilen var så smart og montere kontakten til motorvarmeren der skiltet skal stå. Sikkert siden skiltene han hadde før var smalere, eller var han var totalt evneveik. Må uansett flyttes, nå blir skiltet presset litt ut i ene enden. @RCP-88, hvor så du en slik? En GT, ikke en Gti altså? Noen som vet hvilke spillere som er kompitabel med stikka forresten? Lenke til kommentar
РЦП-88 Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Fullt mulig den bare hadde bodykitet, men det var i Nittedal. Sølvgrå Lenke til kommentar
РЦП-88 Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Ja, den jeg så er en 1999 modell, importert, 206 GT med 135 hk. Fet bil! Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Hva skjer egentlig her Hyrlen? du har ikke skrevet på snart en mnd... Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 24. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2007 Hva skjer egentlig her Hyrlen? du har ikke skrevet på snart en mnd... 8689219[/snapback] Jeg har jobbet overtid konstant i 2 måneder. Dermed ikke fått tid til noe! Venter på skattepenger og lønn, så blir det hvertfall nye vinterdekk og et luftfilter. Kanskje felger om pengene strekker til. Bilder skal å komme så snart jeg får lånt meg et skikkelig kamera. Lover updates. Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 skal du med nye vinterdekk`? Dekkene bør være så færske som mulig, ikke kjøp det før til høsten. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Dekkene holder seg like bra om de blir lagret riktig Produsentene venter ikke med å produsere dekk til oktober/november fordi de skal være ferske. Så er det samme om de blir lagret hos produsent/forhandler enn hos Hyrlen. Det pleier også være billigere for vinterdekk på denne tiden av året Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 Venter fortsatt på updates! Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 22. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2011 Haha, din stalker. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå