NothinDoin™ Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Hei! Leter etter musikk til en Counter Strike frag movie. Vil ha noe med futt i å kansje noen som "skriker"..... Helst ikke SlipKnoT , KoRn , Linkin Park eller noe i den duren! Synes ikke de passer til frag movie.. Kansje noe som ligner på en blandig av disse Håper på gode svar ----------------------------- aneX Gaming|ObjectZ Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Søk neste gang. Dette temaet har vært oppe mange ganger før. Det finnes ikke et fasitsvar på hva som er god fragmovie-musikk, da alle har hver sin musikksmak. For min del liker jeg rask musikk, helst rock, og for all del ikke techno/trance. Prøv deg frem! Et tips er å bruke http://last.fm - her kan du finne artister eller band som ligner på favorittartistene eller favorittbandene dine, samt høre klipp fra de mest populære låtene. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Jooakim må gjerne lenke til noen relevante tråder med samme agenda som denne, da jeg ikke finner noen slike. Jeg finner riktignok tråder som omhandler fragmovier, men ingen som går på hva som er bra musikk til slike. Inntil lenker dukker opp lever tråden. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 CS-Sanger. Post en bra "cs-sang". Beste musikken for en fragmovie ? Intro Music Kor? Intro Musikk for Counter strike movie Hva musikk skal jeg ha i cs filmen? Dette er trådene jeg fant ved å søke på "musikk", får sikkert flere treff med "sang". :-) Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Noen tok seg tid til å søke bedre enn meg, og tråden stenges. Diskusjonen kan fortsettes i en av de nevnte trådene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg