Mikal Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Jeg har hatt skulderplager i rundt to måneder nå, og har hatt treningsfri i en måned grunnet smerten i min venstre skulder. Derfor har jeg tenkt og gå til en naprapat. Har dere noen anbefalinger av naprapat i Trondheimsområdet? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 http://www.naprapat.org/klinkker/finn_naprapat.php Lenke til kommentar
Mikal Skrevet 27. april 2007 Forfatter Del Skrevet 27. april 2007 Jeg tenkte mer på om noen hadde noen erfaringer med en naprapat. En som er mer anbefalingsverdig enn andre. Men takk for linken Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Jeg fikk anbefalt Arne Witzö (naprapatteamet.no). Har enda ikke fått bestilt meg time, må gjøre det snart. Lenke til kommentar
Mikal Skrevet 27. april 2007 Forfatter Del Skrevet 27. april 2007 Ok. Får vel satse på og kaste meg ivei til en naprapat snarest mulig da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå