nightzirch Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 (endret) Ja.. Som dere leste, oppdager ikke Vista nettverkskortet mitt (det trådløse) Jeg har innstallert driveren riktig, altså koblet kortet ut, innstallert, koblet inn igjen. Seff med reboot imellom. Noe annet jeg merket var at ikke alle filene ble innstallert da jeg innstallerte driveren og programvaren. Jeg sammenlignet med XP hvor alle filene var. Fant ut at jeg bare kunne kopiere de filene jeg manglet, over til Vista, hehe. Men tingen er at jeg ikke får noe internett på Vista. Og det er veldig kjipt. Jeg har et Linksys Wireless-G PCI 54 Mbps 802.11g , WPA/AES, Mod.nr: WMP54G (trykk) --EDIT-- Ja, PCen finner ikke maskinvaren (se vedlagt bilde) Hjelp? Enhetsbehandling.bmp Endret 26. april 2007 av Naitsirhc7 Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Kortet er funnet under "Andre Enheter" men mangler driver . Vista Driver Lenke til kommentar
nightzirch Skrevet 26. april 2007 Forfatter Del Skrevet 26. april 2007 Fremskritt De filene jeg har lastet ned nå, er på 178kb totalt. Det er to filer: netr61.inf netr61.sys Hvor skal jeg så legge de? Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Legg dem i em mappe hvorsomhelst på PC'n. Åpne i device manager "Andre Enheter" - høyreklikk på den ukjente eheten - velg egenskaper - driver - oppdater - deretter peker/browser du på/til inf filen. Lenke til kommentar
nightzirch Skrevet 26. april 2007 Forfatter Del Skrevet 26. april 2007 Du er litt av en smarting! Skal mase mer hvis jeg ikke får det til Tusen hjertlig! Lenke til kommentar
nightzirch Skrevet 26. april 2007 Forfatter Del Skrevet 26. april 2007 Det funka som bare det! Tusen takk for hjelpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå