Gå til innhold

Hvilken Lord of the Rings Online server?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

RP-server er en 'vanlig' server men her lever du deg mere inn i karakteren.

Her funker rollespille regler for hvordan du oppfører deg.

Man bruker navn passer i middle-earth ikke sånn som kill4you osv.

I chat snakker man ikke om nye mobiler osv.

Men spillet er det samme :)

Lenke til kommentar
Hvordan kan de være sikker på at det ikke blir skrevet masse tull som f. eks om ny mobil?....det kan vel bli litt vanskeligt :!:

Hvilke navn blir godtatt da?....blir Janus godtatt?

8498285[/snapback]

Spørs vel hvilke rase du starter egentlig, jeg vil ikke si at det er noe galt med det navnet, for å si det sånn blir det skrevet om mobiler og annet tull utenom Ooc chaten ja, da blir det jo rapportert^^

Mange opplever kanskje RP server som litt strenge siden de fleste er ganske casual RP'Ers, men det er ikke værre enn at du holder skit snakk innafor party/guild chat, de fleste syns nok ikke det gjør noe...RP all over ville blitt en smule jævlig, man skal kose seg, men samtidig kunne være seriøs...feks hvis en dwerg sier til deg "Yer thin arms would'nt be able to brist a twig long ear" også svarer du "lol, yeah right, i would smack you down with my enormous penis"...da blir ofte tonen litt uklar...også gjelder det å prøve å beholde den generale hatet mellom dverger og alver....det blir ofte utrolig morsomt...en dverg i guildet mitt sa til meg feks "Well your not the worst elven kind i've met...but.......nevermind, nobody is perfect....grow a beard long ear"

Den gangen for lenge siden da jeg spilte wow, så jeg en dwarf warrior med navnet Traktorn.......han kommer seg fram...eller gnomen til en jeg kjenner som han kalte Rævskjegg fordi han syns det var fint, slike navn går meg på nervene....sier litt om personen da...lite fantasi kanskje?^^

Endret av Sk8on
Lenke til kommentar

Jeg lurer på hvordan det er med denne RP-serveren!

Hvor langt går det at man skal leve seg inn i charakteren sin?

Jeg synes det høres bra ut at man ikke snakker om gårsdagens lost-episode etc.

Men det er vel ikke slik at man må drive på å skuespille?

Syns det blir litt nerdete å sitte å leke at man er en dorf f.eks!

Lenke til kommentar
Jeg lurer på hvordan det er med denne RP-serveren!

Hvor langt går det at man skal leve seg inn i charakteren sin?

Jeg synes det høres bra ut at man ikke snakker om gårsdagens lost-episode etc.

Men det er vel ikke slik at man må drive på å skuespille?

Syns det blir litt nerdete å sitte å leke at man er en dorf f.eks!

8505004[/snapback]

Noen tar det veldig seriøst, andre ikke. Jeg er ikke noe RP veteran akkurat, har blitt tilsnakket noen ganger hvor jeg f.eks har glemt meg å spurt om ting som ikke har noe med spillet å gjøre i world chat :p bare ikke ødelegg for andre så tror jeg det går bra.

Er også sikkert noen guider rundt om kring om hvordan du skal forholde deg til på en RP server.

Det jeg syns er fint med RP servere er at miljøet pleier å være langt bedre enn på vanlig servere, pluss du som regel slipper å se teite navn, er også litt lettere å leve seg inn i spillet siden du slipper å se andre snakke om gårsdagens lost episode f.eks.

Lenke til kommentar
hehe.. RP er litt sært ja :) Minner meg litt om dette:

:D

8505243[/snapback]

Hohohoho! :!:

Det der syns jeg bare er helt utrolig latterlig! :) Jaja, vi er alle forskjellig........ :roll:

EDIT: Bestillte spillet fra Play.com i går. Har fortsatt litt vanskelig med å forstå det der "RP server" opplegget, men får vel lese litt om det og se om jeg blir noe klokere! ;)

Endret av Maverick2002
Lenke til kommentar
Lagde min første character på RP serveren i dag. Det første jeg traff på var en elf hunter som het Darklegolas...

<ta ladegrep>

<PANG!>

:nei:

8509714[/snapback]

Haha, RP folkene kommer til å kaldkvele deg :tease:

Lenke til kommentar
Lagde min første character på RP serveren i dag. Det første jeg traff på var en elf hunter som het Darklegolas...

<ta ladegrep>

<PANG!>

:nei:

8509714[/snapback]

Kan vi ikke få en egen LOTR Online post da det blir mye folk som starter opp.

Hva heter dere som er på RP serveren, kansje vi skulle laget et lite guild ?

Add meg di som vil: Abor

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...