baltie Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Siden alt ser ut til å være nede nå (barnesykdommene ser ut til å ha gjort sin entré hos LotRO..), så er det vel en viss sjanse for å få LotRO-spillerene i tale. Jeg lurer ganske enkelt på hvilken server dere befinner dere på og om det er mange skandinaver der. Eventuelt hvilken server du har tenkt til å bruke. Og om noen har en plass ledig i et kinship for de som ikke har tid til å spille hele tiden, så si ifra. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Lurer selv på det sammen, kjøpte meg spillet nettopp og det hadde vært kjekt å få hørt hvor folket her har plassert seg, altså på hvilken server. Er selv usikker på hvor jeg skal starte og hva jeg skal starte som. Lenke til kommentar
baltie Skrevet 27. april 2007 Forfatter Del Skrevet 27. april 2007 Godt jeg ikke er alene. Jeg for min del har endt opp med Snowbourne-serveren. Nettopp begynt en Elf Hunter der (kanskje ikke den mest oppfinnsomme komboen, men jeg spiller alltid ranger/hunter i RPG-er og har alltid vært dypt fascinert av Tolkiens alver....) Skulle ha kommet akk så mye lenger, er bare level 2, lol, men det var jo umulig å få spilt noe igår kveld pga servertrøbbel, så det eneste jeg har fått spilt er det jeg snek til meg i lunsjen i dag. Lenke til kommentar
Mondain Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Snowbourne her også. lvl 21 champion dwarf. Lenke til kommentar
Ithildin Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Jeg spiller på Laurelin, rollespiller serveren. Har kost meg skikkelig både som loremaster og minstrel. Lenke til kommentar
X672 Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Level 31 Guardian på Evernight Lenke til kommentar
Dimas Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 (endret) Level 25 "master expert farmer" (profession ) minstrel på evernight, morsomt!! Shire er noe av det peneste jeg har sett i et mmorpg så langt, og jeg har spilt min del med mmorpg Endret 28. april 2007 av Dimas Lenke til kommentar
baltie Skrevet 28. april 2007 Forfatter Del Skrevet 28. april 2007 Jeg har byttet server til rollespillserveren. Spiller Elf Hunter på Laurelin. Genialt med rollespillserver, mye lettere å leve seg inn i spillet når man unngår å møte på folk med navn som "Iwillkillyouall" og oppfører seg som uoppdragne barnehagebarn. Noen som vet om noen ålreite kinships på Laurelin? Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 (endret) Har forløpig fastsatt meg på RP serveren Laurelin selv, spiller som Men Champion under navnet Malrod lvl 8 så langt. Endret 28. april 2007 av Nitrius Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Er på Snowbourn serveren, flere Norsk jeg kjenner skal dit også. Jeg er en dorf Guardian med navnet Olafgrim. Lenke til kommentar
tobbe667 Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 (endret) Hvor mange servere er det? Trur jeg kommer til å velge Snowbourn! Endret 28. april 2007 av tobbe667 Lenke til kommentar
baltie Skrevet 28. april 2007 Forfatter Del Skrevet 28. april 2007 (endret) Det er tre engelske PvE-servere (Snowbourn, Eldar og Evernight) og en engelsk RP-server (Laurelin). Og så er det noen tyske og franske om du foretrekker det. Har inntrykk av at de fleste norske fordeler seg på Snowbourn og Laurelin. Endret 28. april 2007 av baltie Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Wee! lvl 5, lore-master, Lauerlin Artig spill Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 (endret) Spiller også på Laurelin for å sleppe unna navn som "killerfromhell" slike små ting kan ødelegge hele spillopplevelsen for meg. Spiller nå en fet hobbit burgler med navnet Perk. Savner den store tråden om lotr allerede Endret 28. april 2007 av Crispin Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Spiller også på Laurelin for å sleppe unna navn som "killerfromhell" slike små ting kan ødelegge hele spillopplevelsen for meg. 8493628[/snapback] HELT enig Lenke til kommentar
Grimrevenger Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Dwarf guardian, Evernigth. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 (endret) Syns en moderator kunne kommet å ryddet opp tråden, for tråden er ment for å si hvor folket spiller. Dere som har spørsmål om andre ting, jeg anbefaler dere å lage en egen tråd, mye større sjans for folk ser spørsmålet og svarer da. Endret 28. april 2007 av Nitrius Lenke til kommentar
Biamor Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Lvl 25 minstrel på Evernight. Spiller sammen med 2 rl venner som er hunter 31 og champion 18. Lenke til kommentar
Siomir Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Navn: Siomir Server: Laurelin Jeg digger også RP serverne, jeg syns det er godt å se at andre gjør det også, etter min mening så er det mye artigere med litt skuespill en gang i blant^^ På RP server kan man oppleve mange gode events av RP veteraner, altså skikkelig skuespill osv. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Dere som har spørsmål om andre ting, jeg anbefaler dere å lage en egen tråd, mye større sjans for folk ser spørsmålet og svarer da. Helt riktig! Hold dere på matta og diskuter trådstarterens spørsmål. Reaksjoner på moderering taes på PM og ikke i tråden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå