Gå til innhold

Hvilken Lord of the Rings Online server?

Anbefalte innlegg

Siden alt ser ut til å være nede nå (barnesykdommene ser ut til å ha gjort sin entré hos LotRO..), så er det vel en viss sjanse for å få LotRO-spillerene i tale. ;)

Jeg lurer ganske enkelt på hvilken server dere befinner dere på og om det er mange skandinaver der. Eventuelt hvilken server du har tenkt til å bruke.

Og om noen har en plass ledig i et kinship for de som ikke har tid til å spille hele tiden, så si ifra. ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Godt jeg ikke er alene. :) Jeg for min del har endt opp med Snowbourne-serveren. Nettopp begynt en Elf Hunter der (kanskje ikke den mest oppfinnsomme komboen, men jeg spiller alltid ranger/hunter i RPG-er og har alltid vært dypt fascinert av Tolkiens alver....)

Skulle ha kommet akk så mye lenger, er bare level 2, lol, men det var jo umulig å få spilt noe igår kveld pga servertrøbbel, så det eneste jeg har fått spilt er det jeg snek til meg i lunsjen i dag. ;)

Lenke til kommentar

Jeg har byttet server til rollespillserveren. Spiller Elf Hunter på Laurelin. Genialt med rollespillserver, mye lettere å leve seg inn i spillet når man unngår å møte på folk med navn som "Iwillkillyouall" og oppfører seg som uoppdragne barnehagebarn. ;)

Noen som vet om noen ålreite kinships på Laurelin?

Lenke til kommentar

Det er tre engelske PvE-servere (Snowbourn, Eldar og Evernight) og en engelsk RP-server (Laurelin). Og så er det noen tyske og franske om du foretrekker det. :) Har inntrykk av at de fleste norske fordeler seg på Snowbourn og Laurelin.

Endret av baltie
Lenke til kommentar

Spiller også på Laurelin for å sleppe unna navn som "killerfromhell" slike små ting kan ødelegge hele spillopplevelsen for meg.

Spiller nå en fet hobbit burgler med navnet Perk.

Savner den store tråden om lotr allerede :(

Endret av Crispin
Lenke til kommentar

Syns en moderator kunne kommet å ryddet opp tråden, for tråden er ment for å si hvor folket spiller.

Dere som har spørsmål om andre ting, jeg anbefaler dere å lage en egen tråd, mye større sjans for folk ser spørsmålet og svarer da.

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar

Navn: Siomir

Server: Laurelin

Jeg digger også RP serverne, jeg syns det er godt å se at andre gjør det også, etter min mening så er det mye artigere med litt skuespill en gang i blant^^

På RP server kan man oppleve mange gode events av RP veteraner, altså skikkelig skuespill osv.

Lenke til kommentar
Dere som har spørsmål om andre ting, jeg anbefaler dere å lage en egen tråd, mye større sjans for folk ser spørsmålet og svarer da.

Helt riktig! Hold dere på matta og diskuter trådstarterens spørsmål.

Reaksjoner på moderering taes på PM og ikke i tråden

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...