Carlgutt Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 pengene gikk nok til en 360 fordi jeg elsker å spille med andre på nett og føler at 360 har de beste online mulighetene. Og så klar pga spillene:) wii: Vurderte å skaffe meg wii men føler at detter er en litt mer "party" konsoll derfor holder det at en av vennene mine har den. Ps3: Ikke på tale fåreløpig men vis den blir så bra som aller sier at den kommer til å bli så kan det være at jeg kjøper den. Lenke til kommentar
ATI vs GeForce Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Xbox 360 fordi jeg innså at den lille kraftmaskinen klarer å diske opp mongo grafikk etter å ha sett GoW! I tillegg kommer det en del exclusives som ikke kom på PS3. Har Wii også, gleder meg til Metroid prime Corruption Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Sony Playstation 3 Herlig spillekonsoll kjøpt på lanseringsdagen. Skal bygge opp ps3-spillsamlingen i løpet av året. Sist kjøpte spill: Fifa 08(knallspill) Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Nintendo Wii, på grunn av Zelda spillene. Enkelt og greit. Lenke til kommentar
Döden Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Nintendo Wii, på grunn av Zelda spillene. Enkelt og greit. 9615136[/snapback] Spillet? Gikk i den fella selv, solgte maskinen og er nå en lykkelig eier av en flott 360. Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Nintendo Wii, på grunn av Zelda spillene. Enkelt og greit. 9615136[/snapback] Spillet? Gikk i den fella selv, solgte maskinen og er nå en lykkelig eier av en flott 360. 9615149[/snapback] De eldre spillene også, selvom jeg har OOT, MM, OOTMQ, ZELDA, ZELDA2 på Gamecube også så måtte jeg ha dem på Wii. Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 (endret) Nintendo Wii, på grunn av Zelda spillene. Enkelt og greit. 9615136[/snapback] Spillet? Gikk i den fella selv, solgte maskinen og er nå en lykkelig eier av en flott 360. 9615149[/snapback] "Spillet?"? Viss du ikkje har dei gamlare konsollane til Nintendo, kan du kjøpe i hvert fall Zelda 1, Zelda 2, Zelda 3 og Ocarina of Time. Det blir 4 spel, ikkje berre eitt. I tilleg til Twilight Princess blir det 5. Eg har både Zelda 1 (VC), 3 (VC), Ocarina of Time og Master Quest på same disc (kan speles på Wii), Wind Waker (kan også speles på Wii) og Twilight Princess. Eg kan spele alle spela i Zelda-serien på min Wii, så eg skjønner ikkje kvifor du skriv "Spillet?" Det er berre eit Wiispel til Wii, men ein kan spele mange andre Zelda-spel på Wii óg. Edit: Der var visst ekwathne før meg. Det kjem jo eit til spel (minst) til Wii. Endret 1. oktober 2007 av Sviker Lenke til kommentar
JV Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 (endret) Mine gikk til Nintendo Wii og Xbox 360. Wii pga. at den virket grisetøff så jeg satt ut hele natt til release Storfornøyd med den. Deilig kontrollsystem som jeg gleder meg til de klarer å utnytte mer. Xbox 360 pga prisen og at den har masse gode spill. Veldig fornøyd med denne også. Edit: Skulle hatt en poll? Endret 2. oktober 2007 av JV Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Nå har jeg wii og 360 også Wii var vel kanskje pga de reklamene som imponerte meg så mye før konsollen ble lansert, alle partyspilla, alle nintendospilla og fjernkontrollen. Kjøpte meg 360 nå mest pga halo 3, men også pga LIVE og alle de andre toppspilla. BTW: hvis en poll skal opp bør vel det være mulig å velge to konsoller også. Lenke til kommentar
1r9b1k7 Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Wii. Kjøpte den på releasedatoen. Grunnen var, rett og slett kontrollsystemet, og alt godsnakket om Zelda. Og Zelda er rett og slett et fantastisk spill. Er ikke noe "gamer" selv, men tror faktisk at Zelda blir det eneste spillet jeg noen gang blir å runne. Og har ikke tv hvor den største fordelen til de to andre konsollene klarer. (ja, selvfølgelig funker det greit med 360 og PS3 på en gammel TV, men selv synes jeg litt av vitsen blir borte). Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 (endret) Eksempel til alternativer på poll: PlayStation 3 Xbox 360 Wii PlayStation 3 og Xbox 360 PlayStation 3 og Wii Xbox 360 og Wii Ingen Alle tre Eller har eg gløymd noko? Endret 2. oktober 2007 av Sviker Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Den ser fin ut, men "ingen", eller "alle" burde vel også være svaralternativer. Lenke til kommentar
Liquidant Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Ja, få i gang en poll. Mer oversiktlig og fint Lenke til kommentar
Medisin Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 (endret) Mine penger gikk til sony for en ps3. Storfornøyd så langt med det valget! Endret 2. oktober 2007 av Medisin Lenke til kommentar
Canute Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Xbox360 på grunn av da kan jeg spille med kamerater over xbox live. Men jeg har sinnsykt lyst på en PS3 Lenke til kommentar
Liquidant Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Playstation 3 fordi den passer bedre til TV-bordet. Lenke til kommentar
Walts Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Mine gikk til xbox 360 da ps3 ikke var ute enda(angrer egentlig litt på kjøpet, men det er jo noen spill jeg kunne tenke meg så var vel et greit kjøp) De neste pengene går til PS3 siden jeg har store behov for spill som kun slippes på ps3 og jeg foretrekker rett å slett å spille på med ps kontrollen kontra xbox 360 Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 (endret) Xbox360, på grunn av Halo, Xbox Live og kontrollen. Og som bonus får jeg også Mass Effect, Ninja Gaiden 2, Resident Evil 5, GTA IV, Alan Wake, for å nevne noe som også interesserer meg. Endret 2. oktober 2007 av StaBBer Lenke til kommentar
Döden Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Nintendo Wii, på grunn av Zelda spillene. Enkelt og greit. 9615136[/snapback] Spillet? Gikk i den fella selv, solgte maskinen og er nå en lykkelig eier av en flott 360. 9615149[/snapback] "Spillet?"? Viss du ikkje har dei gamlare konsollane til Nintendo, kan du kjøpe i hvert fall Zelda 1, Zelda 2, Zelda 3 og Ocarina of Time. Det blir 4 spel, ikkje berre eitt. I tilleg til Twilight Princess blir det 5. Eg har både Zelda 1 (VC), 3 (VC), Ocarina of Time og Master Quest på same disc (kan speles på Wii), Wind Waker (kan også speles på Wii) og Twilight Princess. Eg kan spele alle spela i Zelda-serien på min Wii, så eg skjønner ikkje kvifor du skriv "Spillet?" Det er berre eit Wiispel til Wii, men ein kan spele mange andre Zelda-spel på Wii óg. Edit: Der var visst ekwathne før meg. Det kjem jo eit til spel (minst) til Wii. 9615263[/snapback] Nettopp - vil du spille The Legend of Zelda, The Adventure of Link, Ocarina of Time, Majora's Mask eller Twilight Princess trenger du kun en GameCube, egentlig. Det finnes kun ett Zelda-spill som er utviklet med tanke på Wii, og det faktisk en "port". Kommer det flere Zelda-spill til Wii? Når? Jeg tenker jeg skaffer meg en Wii igjen når prisen synker og konsollen får ekslusive spill jeg faktisk interesserer meg for. Lenke til kommentar
Lomaxz Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Pengene mine gikk til Wii og nå nylig til Ps3. Hadde egentlig bare tenkt å kjøpe Ps3, men så kom det en dag hvor jeg var hjemme hos en kompis og vi storkoste oss med wii. Noen dager etter var jeg innom en ekspert butikk og vips så var wii min . Så da ble det ikke noe Ps3 til release. Men i sommer ble det . Veldig fornøyd så langt, men gleder meg til spillsamlingen bygger seg litt opp også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå