Enigma123 Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 360 og PS3 fikk mine penger. Begge kjøpt lanseringsdagem. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 ble wii til bruttern gitt. Fikk den den 23. desember angrer ikke Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 XboX 360 og Playstation 3. Sexeh teim! Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Jeg har ikke kjøpt meg noe ny konsoll enda. Men så snart jeg har litt penger til overs så skal jeg kjøpe en playstatin 3. Grunnen er hovedsakelig spillene (MGS4 og GT5). Forhåpentligvis så kommer det flere tittler jeg kommer til å like med tiden. Lenke til kommentar
Brakara Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 (endret) Xbox 360 og Wii. Dermed har jeg "best-of-both" fra denne generasjonen, HD-spill og waggle (og til omtrent samme pris som en PS3). Endret 29. april 2007 av Brakara Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 360 og Wii! Også blir det nok PS3 neste år også.. Skal til USA, så blir å kjøpe den der... Lenke til kommentar
Döden Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 (endret) For nå, Nintendo - i form av Wii. Grunnen til dette er ett spill, Twilight Princess. Vurderer sterkt å selge Wii'n min, rett og slett grunnet dårlig spillutvalg, mangel på buddy-liste og elendig online-støtte. Mario Galaxy og muligens RE4 er spill som gjør at jeg ønsker å beholde Wii'n. Vi får se hva fremtiden bringer. Endret 29. april 2007 av Synthm Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 For nå, Nintendo - i form av Wii. Grunnen til dette er ett spill, Twilight Princess. Vurderer sterkt å selge Wii'n min, rett og slett grunnet dårlig spillutvalg, mangel på buddy-liste og elendig online-støtte. Mario Galaxy og muligens RE4 er spill som gjør at jeg ønsker å beholde Wii'n. Vi får se hva fremtiden bringer. 8499494[/snapback] Mitt råd, behold. Du får likevell ikke alle pengene tilbake for Wiien, samt at Wii har noen gode titler påvei som kan være verd å få med seg, f.eks Galaxy, Metroid og RE4 Lenke til kommentar
Epleskrell Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Kjøpte PS3, skulle skaffe meg Wii, men ble smålig skuffet da jeg lønte naboen sin en helg han var borte så skjedde alderig. Er ei heller en Zelda eller mario fan, likte mer gimmiken, som jeg fortsatt synes er genial men passa ikke meg overhodet. Lenke til kommentar
Döden Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 For nå, Nintendo - i form av Wii. Grunnen til dette er ett spill, Twilight Princess. Vurderer sterkt å selge Wii'n min, rett og slett grunnet dårlig spillutvalg, mangel på buddy-liste og elendig online-støtte. Mario Galaxy og muligens RE4 er spill som gjør at jeg ønsker å beholde Wii'n. Vi får se hva fremtiden bringer. 8499494[/snapback] Mitt råd, behold. Du får likevell ikke alle pengene tilbake for Wiien, samt at Wii har noen gode titler påvei som kan være verd å få med seg, f.eks Galaxy, Metroid og RE4 8499569[/snapback] Jeg tror jeg kan få solgt den for en god penge. Kommer uansett til å flytte ut til sommeren, så frem mot vinteren har jeg trolig ingen TV. Galaxy ser kult ut, Metroid har jeg aldri interessert meg for og RE4 har jeg nettopp spilt gjennom på nytt, derav ikke noe umiddelbart behov for å vende tilbake. En del venner av meg har dessuten Wii. :--| Lenke til kommentar
Vo0do0 Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 MS, Nintendo og Sony... Forsåvidt fornøyd, men jeg angrer en smule på PS3. Den er ikke verd prisen i dag... Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 For nå, Nintendo - i form av Wii. Grunnen til dette er ett spill, Twilight Princess. Vurderer sterkt å selge Wii'n min, rett og slett grunnet dårlig spillutvalg, mangel på buddy-liste og elendig online-støtte. Mario Galaxy og muligens RE4 er spill som gjør at jeg ønsker å beholde Wii'n. Vi får se hva fremtiden bringer. 8499494[/snapback] Jeg solgte min. Fikk dobbel pris for den da i tillegg. Lenke til kommentar
Döden Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 For nå, Nintendo - i form av Wii. Grunnen til dette er ett spill, Twilight Princess. Vurderer sterkt å selge Wii'n min, rett og slett grunnet dårlig spillutvalg, mangel på buddy-liste og elendig online-støtte. Mario Galaxy og muligens RE4 er spill som gjør at jeg ønsker å beholde Wii'n. Vi får se hva fremtiden bringer. 8499494[/snapback] Jeg solgte min. Fikk dobbel pris for den da i tillegg. 8500899[/snapback] Det var vel i desember? Lenke til kommentar
GtReBra Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Nintendo fikk mine penger. Forde jeg er en av de som mener spilling er best på PC. Så for at jeg skulle kjøpte en konsoll, måtte det være noe spesielt med den. Wii hadde det jeg leita etter billig, noe nytt og morsomt. Lenke til kommentar
Lukas Arnaz Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 360 og PS3. Begge kjøpt ved lansering. Lenke til kommentar
T-Bear91 Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Midlertidlig Xbox360 er fornøy med den. Et godt kjøp Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 For nå, Nintendo - i form av Wii. Grunnen til dette er ett spill, Twilight Princess. Vurderer sterkt å selge Wii'n min, rett og slett grunnet dårlig spillutvalg, mangel på buddy-liste og elendig online-støtte. Mario Galaxy og muligens RE4 er spill som gjør at jeg ønsker å beholde Wii'n. Vi får se hva fremtiden bringer. 8499494[/snapback] Jeg solgte min. Fikk dobbel pris for den da i tillegg. 8500899[/snapback] Det var vel i desember? 8503527[/snapback] Januar Så det endte opp med at sony fikk mine penger, og jeg angrer ikke. Lenke til kommentar
BeeR Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Kjøpte meg en Blu-Ray spiller fra Sony jeg og masse blu-ray filmer. Fulgte visst med en spillkonsoll og sånn håndkontroll også. Ganske fet spillkonsoll om jeg skal si det selv også. Det er jo en grei bonus å få med på kjøpet :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå