Gå til innhold

NextGen, hvem fikk dine penger?


Newman

Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte en Xbox 360 ved release, men gikk lei å solgte den. Klarte meg med pcen frem til Wii release, og er feldig fornøyd med min Wii. Ved Ps3 release hadde jeg ikke penger, men da jeg kom hjem, så hadde min far kjøpt en i gave til meg, å jeg elsker min Ps3 og Wii. :)

 

Så jeg har vel egentlig gitt mine penger til alle tre next gen konsollene, men angrer på 360'en. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har selvsagt skaffa meg alle tre. The reasons for my choices:

 

Xbox 360:

- Var sugen på en next-gen konsoll i slutten av 2005-året, og da var ikke valget vanskelig :p

- Masse toppspill ute nå + en strøm av kommende go-spill!

- Relativ billig

 

 

Nintendo Wii:

- Har hatt alle konsoller fra Nintendo, og kunne ikke unngå å kjøpe den.

- Mario, Metroid og Zelda-seriene :love:

- Billig og nyskapende

 

 

Playstation 3

- Main reason: RATCHET AND CLANK :love::love:

- Har en del spennende spill, om ikke så mange ekslusive

- Hva mer?? Angrer litt på at jeg punget ut 5500,- på launch, til nå har ikke de pengene gitt meg mer enn jeg allerede har fått fra de to andre konsollene..

Lenke til kommentar

Tja har nå kjøpt alle 3 selv.

 

360: Vel dette var jo den første, hadde lyst på litt next-gen så slang inn litt penger på denne :-) mange gode titler har jo kommet og kommer også.

 

Wii: sier seg vel selv, billig, mario, mario, mer mario og zelda :-)

 

Ps3: vel dyr var den, og foreløpig ikke mye snadder til den ^^, men blu-ray har den, og spillene som kommer, vel de får nå tennene til å løpe i vann og litt til :-)

foreløpig har jeg kun resistance og Enchanted Arms (morro at man kunne velge mellom engelsk og japansk dialog i PS3 versionen)

 

 

ellers har alle 3 konsollene titler jeg gleder meg til, alle titlene gjør maskinene verdt pengene for min del :-)

 

360: Mass Effect, er vel den store titelen inkommende her

 

Wii: Super Paper Mario (curses at det er ute i USA, men vi stakkars europere må vente til høsten) Super Mario Galaxy og Super Smash Bros

 

Ps3: nå her har vi en del gode tittler! : assasins creed, metal gear solid 4: guns of the patriots, 2 final fantasy 13 spill, blir snadder det! Alone in the Dark ser heller ikke så aller verst ut. så har man jo Jherico!

 

vet mange er multi platform titler, men gitt valgene at jeg har en første generasjons 360 med litt sjenerende vifte støy, og en Ps3 som såvidt lager lyd, blir ikke valget hardt her :-)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ

Sålangt har Microsoft fått mine penger, i hovedsak grunnet at konsollen kom først, var greit priset, har god onlinestøtte og mange spill jeg ville ha. Så får vi se om Sony også vil motta penger etterverdt, Nintendo har så langt ikke imponert meg stort.

 

Nintendo har også fått noen kroner, i form av kjøp av en Nintendo DS Lite, men det er jo ikke akuratt next-gen.

Lenke til kommentar

Ingen har fått mine penger enda, jeg går fortsatt å venter på et killer game jeg MÅ ha. I utgangspunktet var dette Assasins Creed, men nå ble det utsatt til høsten, så da kan jeg vente en stund til.

 

Kan jo håpe på en prisreduksjon på ps3 mot jul, så kanskje jeg kan ta meg råd til den over xbox360, da igjen, ps3 må overbevise litt mer på "live" delen sin først, da jeg personlig føler xbox ligger milevis foran på det feltet.

 

Skal bli moro å se utviklingen, uansett bare bra at alle 3 selger godt, da det kommer oss forbrukere til gode, sånn sett håper jeg ingen vinner "krigen".

Lenke til kommentar
Bare til opplysning, så er 14 tegn-regelen fjernet :)

Nope...

 

Jeg får opp dette når jeg skal poste ett innlegg med innholdet "sikker?"

 

Feilen som oppstod var:

 

Innlegget må bestå av minst 14 tegn. Dette skal være relevant tekst, ikke bare tegn eller UBB-kode for å fylle opp kvoten. Innlegg som bryter med denne regelen, vil bli slettet. Ved gjentatte overtramp vil advarsel bli utdelt.

Lenke til kommentar

Microsoft og Nintendo fikk mine penger :) eller rettere sagt Elkjøp :p

 

Kjøpte X360 på release først og fremst fordi jeg elsker Xbox og at mange av release spillene så kule ut og at jeg visste at Halo 3 kom etterhvert. Måtte også ha ny Xbox å spille på siden laseren på Xboxen min var fullstendig utslitt. Samme med Halo 2 discen. hehe

 

Wii kjøpte jeg fordi jeg er die hard Zelda fanboy for life :thumbup: og å spille med Wiimoten så genialt ut. Og det var den også :love: Mne kjøpte den også for Metroid Prime: Echoes, Mario Galaxxy, SSB: Brawl og Mario Kart som garantert kommer etterhvert :)

Endret av XtaZ
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...