Mr_Spock Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Det ble Nintendo Wii og Xbox 360 på meg i denne generasjoen. Mest er det nok fordi at jeg hadde Xbox og Nintendo Gamecube i forrige generasjon og var veldig fornøyd med det. Wii måtte jeg bare ha - ferdig med det. Så det virkelige valget sto mellom 360 og PS3. Men med det overlegne utvalget av spill til 360 så falt valget på den. Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 (endret) Nextgen? ingen har fått mine penger......Fortsatt noen år til det skjer Endret 23. oktober 2007 av kewell79 Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Xbox 360 (og Elite), PlayStatoin 3 og Wii har komt ut, jo. Tenkte du på konsollane etter dei? Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Ble nok kun Xbox 360 for min del. Kjempefornøyd med valget mitt. Birger Lenke til kommentar
nb Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Jeg sklei og mistet en XBox 360 og PS3 i handlekurvene mine. XBox har best spill synest jeg, men PS3 er et teknologisk vidunder som ikke bråker. Dessuten er det stas med Blu-ray. Lenke til kommentar
Belzebob Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 (endret) 1. PS3, det valget var enkelt. Dessuten likar eg å bruke peng. 2. X360 vart kjøpt i sommar for 2 spel, blue dragon og mass effect. Blue dragon skuffer stort, så då gjenstår mass effect. Det kan berre ikkje skuffe. Reknar med det blir dette års beste spel uansett platform. Bioware Men ellers ei fin maskin å spele kjedelege spel som halo3 på. Sovner ikkje i detta bråket nei. 3. Wii vart kjøpt for eit par dagar sidan. Hadde det ikkje vore for PS2 grafikk og håplaust kontrollsystem så hadde nok dette vore den perfekte spelemaskina. Liten og kvit. Endret 26. oktober 2007 av Zepp2k7 Lenke til kommentar
downsattack Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 360! Hadde wii men den ble solgt Personlig trenger jeg ikke noe annet ( hvertfall nå ) Lenke til kommentar
freke Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Wii er den eneste «nextgen»-konsollen Så jeg måtte jo ha en ekte "nextgen", i tillegg til en 360 Lenke til kommentar
FedoraHelper Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 wii & 360 her kanskje en ps3 til neste år Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Har en nyinnkjøpt 360 for øyeblikket(Premium med HDMI), men det blir nok en PS3 på meg før jul. For øyeblikket har jeg ingen annen grunn for å kjøpe PS3 enn blu-rayspilleren, men det kommer vel noen spilltitler til den etter hvert som frister for min del hvis jeg ikke tar helt feil Ingen planer om å hente meg en Wii, må komme noe særdeles interessant før den vurderes kjøpt. Lenke til kommentar
rikkmund Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Kjøpte både 360 og Ps3. 360en er en av de bedre kjøpene jeg har gjort på teknologifronten faktisk, mens Ps3 ble et lite mareritt. Kjedelige spill, elendig markedsplass\store, mens Blu-Ray spilleren var et stort pluss. Solgte heldigvis Ps3en nå for noen dager siden, og regner med disse pengene går til en Elite. Må si meg mektig imponert over hva denne maskinen presterer gang på gang. Bare så synd med støynivået, og problemene med hardwaren. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Spam og en kommentar er fjernet fra tråden. Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Jeg valgte og kjøpe Ps3 og angrer ikke;) Bra dvd spiller som oppskalerer til 1080p, blu ray spiller, trådløst netverkskort og et pent design:) Kommer også mange bra spill på ps3 som jeg MÅ ha, Gta iv, sof3 og Mafia 2:) Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 kanskje smelle opp en poll for å se hva som er mest populært på forumet sålangt? Lenke til kommentar
Bamsemumsen Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Xbox 360 selvsagt. Ser ingen grunn til å kjøpe en PS3 uansett hva den har eller har i vente, når jeg ser at Xbox 360 har de beste og kuleste spillene nå. Jeg lever i nuet. Hvis jeg skulle kasta bort 6000 på en PS3, så burde det vært noen skikkelige spill til den. Bare fanboys som kjøpte den ved lauch, da den ikke hadde spill verdt 6000 kroner. Kanskje om måneder, og da har den sunket i pris - samt fått noen kvalitetsspill. Kan de som kjøpte den etter lauch forklare nøyaktig hva som gjorde at de kastet bort 6000 kroner? For såvidt jeg vet er ingen av spillene noe å hoppe i taket av, anmelderne støtter meg på det punktet. Xbox 360 fikk mine penger pga. bedre spill, rett og slett. Og spill betyr alt for meg når det kommer til konsoll. HD og Blu-Ray betyr ræva for min del. Halo 3, Rainbow Six Vegas, Splinter: Cell Double Agent, Gears of War, Project Gotham Racing 3, Dead or Alive, Dead Rising, Bioshock, The Elder Scrolls IV: Oblivion, Call of Duty 4, GRAW 1 og 2, Forza 2, Call of Juarez, Gitar Hero 2, The Orange Box, Naruto, FIFA 08, Project Gotham Racing 4, Skate, Stranglehold, Crackdown, Lost Planet, Lego Star Wars 2, Test Drive Unlimited... og kommende Mass Effect Assassin's Creed GTA IV Army of Two Rock Band Er klar over at mange av spilla finnes til PS3, men er det noen som seriøst ville kjøpt en ny konsoll til 5-6000 for å oppleve små forskjeller som egentlig ikke betyr noe når du spiller og koser deg? Nei, PS3 er ikke verdt noe enda etter min mening. Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 (endret) Bamsemumsen: Man får ps3 til 4000kr. Da får man i tillegg til en kjempe god dvd spiller som oppskalerer dvd`er til 1080p( kan sammenlignes med dvd spillere til 4-5000kr) og en knakende god Blu ray spiller. Ps3 har også innebygget trådløst netverkskort som koster 700kr dersom du skal ha det på xbox 360. Det er også gratis å ha internett profil, noe som man må betale for dersom man har xbox. Med andre ord så syntes jeg ikke at Ps3 er så dyr som enkelte skal ha det til! Man får veldig mye for penga! Broren min har xbox 360 premium, så har for morroskyld sammenlignet litt priser: Xbox 360 Premium:- 2900kr Xbox 360 Hd-dvd player: - 1599kr Xbox 360 Wireless Network Adapter - 699kr Xbox 360 Live 12 måneders Gold Card- 495kr Xbox 360 Play and Charge Kit -199kr. Sum: 5856 kr. Ps3 40gb: 3900kr Ps3 hdmi kabel:-299kr Sum: 4199kr Hvem sa at ps3 er så mye dyrere en xbox 360? Endret 17. november 2007 av mr.nauz Lenke til kommentar
FedoraHelper Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Tingen er at man kan velge å kjøpe de tinga der... så ps3 er fortsatt dyrere! Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 (endret) Da får man i tillegg til en kjempe god dvd spiller som oppskalerer dvd`er til 1080p( kan sammenlignes med dvd spillere til 4-5000kr) og en knakende god Blu ray spiller. Jeg koplet opp min 360 Elite til min nye 1080p Plasma via hdmi - den oppskalerer også dvd til 1080p med et meget godt resultat. Vet ikke om den er like god som PS3 men..... Blu-ray argumentet er selvsagt tellende. Ellers har vel Elprice et meget bra tilbud på PS3 m/60GB HDD og 2 spill + 2 håndkontroller. Noe som gjør ditt regnestykke litt annerledes..... Endret 17. november 2007 av Mr_Spock Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 (endret) Da får man i tillegg til en kjempe god dvd spiller som oppskalerer dvd`er til 1080p( kan sammenlignes med dvd spillere til 4-5000kr) og en knakende god Blu ray spiller. Jeg koplet opp min 360 Elite til min nye 1080p Plasma via hdmi - den oppskalerer også dvd til 1080p med et meget godt resultat. Vet ikke om den er like god som PS3 men..... Blu-ray argumentet er selvsagt tellende. Aha, det var jeg ikke klar over. Kanskje det er noe som kun fungerer på elite? Man trenger ikke å kjøpe alle de tingene nei, men man får med en hel del mer når man kjøper Playstation 3. Så derfor syntes jeg det blir litt feil å sammenligne prisene uten å ta med alt tilbehøret man må kjøpe til xbox 360 for at maskinene skal bli så og si like når det gjelder spesifikasjonene. Uansett hvordan man vrir og vender på det så er begge maskinene gode spill konsoller og prisen er ikke så veldig ulik som enkelte skal ha det til. Vet Elprice ha dette unike tilbudet, men det er jo kun midlertidlig, så valgte og regne med full pris Endret 17. november 2007 av mr.nauz Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 (endret) Da får man i tillegg til en kjempe god dvd spiller som oppskalerer dvd`er til 1080p( kan sammenlignes med dvd spillere til 4-5000kr) og en knakende god Blu ray spiller. Jeg koplet opp min 360 Elite til min nye 1080p Plasma via hdmi - den oppskalerer også dvd til 1080p med et meget godt resultat. Vet ikke om den er like god som PS3 men..... Blu-ray argumentet er selvsagt tellende. Aha, det var jeg ikke klar over. Kanskje det er noe som kun fungerer på elite? Man trenger ikke å kjøpe alle de tingene nei, men man får med en hel del mer når man kjøper Playstation 3. Så derfor syntes jeg det blir litt feil å sammenligne prisene uten å ta med alt tilbehøret man må kjøpe til xbox 360 for at maskinene skal bli så og si like når det gjelder spesifikasjonene. Uansett hvordan man vrir og vender på det så er begge maskinene gode spill konsoller og prisen er ikke så veldig ulik som enkelte skal ha det til. Vet Elprice ha dette unike tilbudet, men det er jo kun midlertidlig, så valgte å ta full pris:P Jeg la til litt i mitt inlegg som du svarte på. Uff får lyst til å handle en slik PS3 pakke - Visa-kortet lider :!: Edit: Hmm det kom visst med allikevel.. jaja Endret 17. november 2007 av Mr_Spock Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå