War Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 (endret) Kjøpte nettop en Zalman vifte til skjermkortet, når jeg prøver å snurre viften rundt sitter den fast i kjøleribbene. den har ikke fått noen slag og ser uskadd ut. Dette betyr? skal jeg starte den og "slipe" vifta Kjøpte 2 , den ene fungerer som snekkern. Endret 26. april 2007 av War Lenke til kommentar
huf Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Antakeleg feilproduksjon om du klarar å snurre den andre. Kontakt leverandøren, så skal du få ei ny kostnadsfritt. Lenke til kommentar
trettifire Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Hadde akkurat samme problem med en vifte jeg fikk av bror min. Fant ut hvor den satte fast (var snakk om 1/4 millimeter) og brukte god gammeldags håndmakt og bøyde den ut igjen. Funker som snus nå. Litt lettere enn å reklamere. Lenke til kommentar
Teds Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Hadde akkurat samme problem med en vifte jeg fikk av bror min. Fant ut hvor den satte fast (var snakk om 1/4 millimeter) og brukte god gammeldags håndmakt og bøyde den ut igjen. Funker som snus nå. Litt lettere enn å reklamere. 8479683[/snapback] Ikke om god gammeldags håndmakt ødelegger vifta. Så klart, om den blir ødelagt kan den jo "bare" sendes inn som reklamasjon igjen da.. Lenke til kommentar
War Skrevet 26. april 2007 Forfatter Del Skrevet 26. april 2007 Temp sank fra 61C til 40C i windows Men kjøleribbene som skal sitte på rammen er noe av det dårligste jeg har sett. Her MÅ det kjøpes lim-pasta. Lenke til kommentar
trettifire Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Ja, kjøleren er sinnsykt bra i forhold til stock. Mitt 7600gt gikk fra 70-et eller annet og ned til noen og tredve. Dumt spm men har du tatt av tapen under RAM-heatsinkene? Min satt som, ja faktisk limt fast. Lenke til kommentar
War Skrevet 27. april 2007 Forfatter Del Skrevet 27. april 2007 Jepp tatt av tapen, føles som det ver melis , den er seig men kistrer ikke som tape. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå