Gå til innhold

Nye manga/anime serier som har kommet ut

Anbefalte innlegg

Her kan dere snakke om nye manga/anime serier som har kommet ut.

Eg straffer ingen viss dere snakker om eit nytt nummer eller episode som har kommet ut fra ein gammel serie + +

Dere kan og si noko om kva serien handler om.

Enjoy :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvem er det som virkelig har den luksusen til å sjekke ut helt splitter nye animeer?

Jeg for min del har det travelt nok med å få med meg alle genistrekene som allerede er ferdige... x|

8480560[/snapback]

Dei som er i den luksusen kan informere andre som ikkje føller heilt med :D

Sånne som deg :whistle:

Lenke til kommentar

Bøller du med meg, eller? Det handler ikke om å "følge med" eller ikke. Det handler om hvor jævla mye anime en har sett fra før. Skal jeg lete etter splitter ny anime så må jeg ha sett alt det som ikke er nytt lengre, men likevel nytt for meg. Det hadde vært rett ut flaut om jeg hadde sett "alt" når jeg ikke har sett på anime i et år engang x|

Pluss at jeg foretrekker å se hele serier i slengen, ikke være helt slave å kun se én episode på under 25 min én gang i uka, som kanskje/kanskje ikke var verdt å vente på i spenning...

Endret av Motoko
Lenke til kommentar

Bøller du med meg, eller? Det handler ikke om å "følge med" eller ikke. Det handler om hvor jævla mye anime en har sett fra før. Skal jeg lete etter splitter ny anime så må jeg ha sett alt det som ikke er nytt lengre, men likevel nytt for meg. Det hadde vært rett ut flaut om jeg hadde sett "alt" når jeg ikke har sett på anime i et år engang x|

Pluss at jeg foretrekker å se hele serier i slengen, ikke være helt slave å kun se én episode på under 25 min én gang i uka, som kanskje/kanskje ikke var verdt å vente på i spenning...

8486784[/snapback]

okay, okay! Unnskyld da..X3

Lenke til kommentar

er en haug med nye Anime series som kom ut i Mars/April....

sjekk ut www.anidb.net

og http://anidb.info/perl-bin/animedb.pl?show=latestanimes for kalender om hva som er kommet og kommer i fremtiden.

selv ambefaler jeg El Cazador de la Bruja og Sola som verdige til og sjekkes ut. gleder meg til de kommer på DVD

eller vis du vil ha litt eldre vil jeg si at Elfen Lied er en av det beste som finnes.

vil også si at "Shakugan no Shana" er verdt å se..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...