sasori Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Her kan dere snakke om nye manga/anime serier som har kommet ut. Eg straffer ingen viss dere snakker om eit nytt nummer eller episode som har kommet ut fra ein gammel serie + + Dere kan og si noko om kva serien handler om. Enjoy Lenke til kommentar
sasori Skrevet 26. april 2007 Forfatter Del Skrevet 26. april 2007 Helt nye serier som har kommet ut: Reborn! 1-3 Hoshin Engi 1 Dragon Drive 1 Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Hvem er det som virkelig har den luksusen til å sjekke ut helt splitter nye animeer? Jeg for min del har det travelt nok med å få med meg alle genistrekene som allerede er ferdige... x| Lenke til kommentar
akan Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 nettopp sett de 3 første episodene av en ny serie ganske bra ; Tengen Toppa Gurren Lagann Lenke til kommentar
sasori Skrevet 27. april 2007 Forfatter Del Skrevet 27. april 2007 Hvem er det som virkelig har den luksusen til å sjekke ut helt splitter nye animeer?Jeg for min del har det travelt nok med å få med meg alle genistrekene som allerede er ferdige... x| 8480560[/snapback] Dei som er i den luksusen kan informere andre som ikkje føller heilt med Sånne som deg Lenke til kommentar
Amento Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Noen som har hørt om Kajika som snart kommer i Norge? Aldri hørt om den, men den skal visst være tegna av Akira Toryama så da er det sikkert noe bra da Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 (endret) Dei som er i den luksusen kan informere andre som ikkje føller heilt med Sånne som deg Bøller du med meg, eller? Det handler ikke om å "følge med" eller ikke. Det handler om hvor jævla mye anime en har sett fra før. Skal jeg lete etter splitter ny anime så må jeg ha sett alt det som ikke er nytt lengre, men likevel nytt for meg. Det hadde vært rett ut flaut om jeg hadde sett "alt" når jeg ikke har sett på anime i et år engang x| Pluss at jeg foretrekker å se hele serier i slengen, ikke være helt slave å kun se én episode på under 25 min én gang i uka, som kanskje/kanskje ikke var verdt å vente på i spenning... Endret 27. april 2007 av Motoko Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Skriv gjerne og litt hva serien handler om Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Ja, btw.. Noen som har snappet opp noe eventuell info om neste sesong av MoHS? Skulle komme en gang i 07. Lenke til kommentar
akan Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 vet bare at 3 sesong av Tsubasa reservoir Chronicles begynner snart og jeg er thorn mellom og fortsette på mangaen eller vente >< Lenke til kommentar
Johsse Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Mai-Otome Zwei! må sees selvom det bare er OVA episoder fra Mai Hime og Mai Otome =) Lenke til kommentar
sasori Skrevet 29. april 2007 Forfatter Del Skrevet 29. april 2007 Dei som er i den luksusen kan informere andre som ikkje føller heilt med Sånne som deg Bøller du med meg, eller? Det handler ikke om å "følge med" eller ikke. Det handler om hvor jævla mye anime en har sett fra før. Skal jeg lete etter splitter ny anime så må jeg ha sett alt det som ikke er nytt lengre, men likevel nytt for meg. Det hadde vært rett ut flaut om jeg hadde sett "alt" når jeg ikke har sett på anime i et år engang x| Pluss at jeg foretrekker å se hele serier i slengen, ikke være helt slave å kun se én episode på under 25 min én gang i uka, som kanskje/kanskje ikke var verdt å vente på i spenning... 8486784[/snapback] okay, okay! Unnskyld da..X3 Lenke til kommentar
Tool Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 er en haug med nye Anime series som kom ut i Mars/April.... sjekk ut www.anidb.net og http://anidb.info/perl-bin/animedb.pl?show=latestanimes for kalender om hva som er kommet og kommer i fremtiden. selv ambefaler jeg El Cazador de la Bruja og Sola som verdige til og sjekkes ut. gleder meg til de kommer på DVD eller vis du vil ha litt eldre vil jeg si at Elfen Lied er en av det beste som finnes. vil også si at "Shakugan no Shana" er verdt å se.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå