torstein89 Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Hei, jeg har kikket litt rundt etter en nye bilspiller, bruker ingen forsterker eller noe slik, kun det originale som står i bilen fra før av (8høyttalere) Har sett på 2 spillere fra sony, men er litt usikker på hvilken jeg skal velge: http://bilradiospesialisten.no/prod_detaljer.php?id=1806 http://bilradiospesialisten.no/prod_detaljer.php?id=1860 Vil gjerne høre flest mulig meninger og erfaringer, men har nesten bestemt meg for en sony spiller dersom ikke noe fraråder meg det. Takk på forhånd Lenke til kommentar
Typhon Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Personlig misliker jeg Sony sterkt. Slank bass og pistrete diskant/mellomtone. Se heller etter noe fra Pioneer eller Alpine, kanskje JVC eller Panasonic har noe og. Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 (endret) Da får jeg være den første til å fraråde deg en sony spiller da... Sony er midt på treèt når det gjelder spillere, og du finner mye som er bedre i samme prisklasse... Se feks hos www.dynabel.no, der har de fine priser på Alpine og pioneer spillere Edit: ble ikke først alikevel gitt Endret 26. april 2007 av cossiemk1 Lenke til kommentar
onkeljan Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Da får jeg være den første til å fraråde deg en sony spiller da... Sony er midt på treèt når det gjelder spillere, og du finner mye som er bedre i samme prisklasse... Se feks hos www.dynabel.no, der har de fine priser på Alpine og pioneer spillere Edit: ble ikke først alikevel gitt 8480291[/snapback] som tidligere anbefalt, alpine, pioneer, eller kenwood er gode spillere... ingen grunn til å velge sony, det er vel bare en ting som er verre enn sony, og det er blaupunkt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå