Arne Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Hei! Om eg ein dag skal kjøpe ein windowsversion, så kan det jo vere at eg kjøper OEM. Kva ligg det av begrensingar i OEM i XP Home og Vista Home Premium? Berre lurer. Har det noko med kor mange pcar du kan installere på? Lenke til kommentar
trettifire Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Hei igjen Arne. Det var jeg som ikke fant skjermen din. OEM betyr at du får lisens for kun en(1) maskin. Finnes en utvidet forklaring på en tråd her en plass. I vista kan du bytte ut så og så mange deler av maskinen (du får poeng avhengig av hvor essensiell del du bytter ut) før du må investere i ett nytt eksemplar. However, jeg har bytta ut X antall deler på PC'en med min XP, men den humper og går fortsatt. Men grunnen til at jeg er her nå er at nå netta PC'en nettopp ned (den stasjonære) og den er IKKE villig til å starte igjen. Farsken. Lenke til kommentar
Arne Skrevet 26. april 2007 Forfatter Del Skrevet 26. april 2007 Ok, takk, då går eg i så tilfelle for xp OEM når eg skal kjøpe. Lykke til med pcen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå