mikla Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 (endret) Tenkte jeg skulle lage mine egne tommelskruer til PC-en da det er billig/gratis, og det er heller ikke så mye arbeid. Det eneste du trenger er : Terning eller annen gjenstand du vil bruke. Skrue Drill Bits til drill Lim av den sterkere sorten (Epoxy, aralditt el) Det du begynner med er å skru fast gjenstanden du har valgt til noe som kan holde den fast. F.eks. en skrustikke eller en skrutvinge. Du finner så fram drillen og et bit som passer til skruens størrelse. Så borrer du til du har kommet langt nok ned i terningen at skruen passer. Du kan godt ta en hammer og slå den forsiktig ned i hullet slik at den sitter fast uten lim, men å lime den anbefales. Dette gjør at konstruksjonen blir sterkere, og vips så har du en Home-Made Special tommelskrue. Jeg laget noen idag men fikk ikke tid til å ta bilde mens jeg jobbet men tok bilde da jeg var ferdig. Skrevet om av king_of_kong. Endret 26. april 2007 av mikla Lenke til kommentar
sirtommen Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 morsomt... men skjønte ikke mye av de du skrev... du rota mye med teksten.. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Kan du skrive guiden litt mer forståelig? Selv om jeg forsto det etter en stund! Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Borre ut terning, superlim + skrue... har jeg forstått grovskissene? Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Borre ut terning, superlim + skrue... har jeg forstått grovskissene? 8479726[/snapback] Slik jeg tolket det i allefall. Det virker jo logisk i allefall. Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Her er mitt forslag til hvordan guiden kan se ut: Tenkte jeg skulle lage mine egne tommelskruer til PC-en da det er billig/gratis, og det er heller ikke så mye arbeid. Det eneste du trenger er : Terning eller annen gjenstand du vil bruke. Skrue Drill Bits til drill Lim av den sterkere sorten (Epoxy, aralditt el) Det du begynner med er å skru fast gjenstanden du har valgt til noe som kan holde den fast. F.eks. en skrustikke eller en skrutvinge. Du finner så fram drillen og et bit som passer til skruens størrelse. Så borrer du til har kommet langt nok ned i terningen at skruen passer. Du kan godt ta en hammer og slå den forsiktig ned i hullet slik at den sitter fast uten lim, men å lime den anbefales. Dette gjør at konstruksjonen blir sterkere, og vips så har du en Home-Made Special tommelskrue. Hvis du velger å bruke det jeg har skrevet om vil jeg gjerne at du skriver dette i bunn av guiden. Skrevet om av [url=http://www.diskusjon.no/index.php?showuser=39559]king_of_kong[/url]. Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Dagens king_of_kong. Tror du at du blir æret av alle forumbrukerene fordi du har skrevet om en tekst? Trådstarter: Ikke tidenes "oppfinnelse", men joda, helt greit. Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Står bare "vil gjerne", men jeg synes det er greit at man ser om noen har skrevet det om. Ikke mye, men jeg endret de verste feilene, og gjorde den mer oversiktlig. Ellers har jeg sett en guide som dette før, men fint å få den å norsk. Lenke til kommentar
axelh Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Her er det en litt bedre guide med flere bilder osv. Axel Lenke til kommentar
Empty Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Eller orginalen: http://metku.net/index.html?path=mods/screws/index_eng Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå