Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Kåseri om fotball

Anbefalte innlegg

Heisann, har fått i lekse om å skrive et kåseri om fotball.

Personlig så synes jeg fotball er en idiotisk sport så jeg tenkte jeg skulle spøke litt rundt det.

Slik jeg har forstått det så skal det være humor, ironi, kontrast osv så jeg bygger kåseriet mitt veldig på ironi.

Hvor langt skal et kåseri være egentlig? Holder det med en side?

Overskift: Fotball – en fantastisk sport.

Fotball er en veldig spennende og interessant sport. Jeg skjønner godt hvorfor det er så fryktelig gøy å drible rundt med en liten lærball og sparke den inn i et nett. Hver eneste dag så bruker fotballklubber i verden flere millioner kroner på å kjøpe fotballspillere, stadioer og ikke minst, på å gi lønn til fotballspillerne. En av verdens best fotballspiller, Ronaldinho, tjener hele 350 millioner kroner hvert år! Hvordan er det mulig å tjene så sykt med penger? Jo, nemlig ved å sparke en liten ball og score på motstanderens mål.

Det har jeg skrevet til nå. Noen tips og idér til mer jeg kan skrive om fotball? Er takknemlig for svar :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kunne vært en ide å skrevet om hvor forferdelig meningsløst/teit/kjedelig det og det er og hvordan du mener det burde vært. Selvfølgelig satt veldig på spissen.

Har skrevet kåseri om fotball selv (sekser på ungdomsskolen), kan se om jeg får hentet det opp om du er interessert i å hente inspirasjon e.l. fra det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...