Gå til innhold

Er du for gjerrig for Dynavoice?..

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=318152

Da er dette høyttaleren for deg!.. den spiller høyt, klart og med godt stereoperspektiv:p.. og rikelig med bass^^..

8479193[/snapback]

Den dagen jeg har mista hørselen pga. industristøy skal jeg vurdere et par av de der til garasjen min :)

8481438[/snapback]

De låter ikke fælt altså, og jeg har hørt langt bedre utstyr fra anerkjente leverandører som f.eks B&W, Dali, System Audio ol. Selvfølgelig kan de ikke måle seg med dem, men til et rimelig ungdomsbudsjett er de minst like mye for pengene som Dynavoice..

I et hjemmekino oppsett vil denne gjøre jobben like bra som Dynavoice vil jeg tørre å si. Rent musikkmessig må den nok se seg slått av Dynavoice i diversje sjangere, men på sjangere som techno, hip-hop og death/trash/black metal vil jeg si den klarer jobben like bra.

Lenke til kommentar
humm , er du så gjerrig så kan man heller spare pengene og kjøpe seg en klokke radio eller et creative anlegg til datan , de tar ihvertfall ikke mye plass

8531694[/snapback]

Syns det er litt sterkt å sammenligne disse med klokkeradioer og dataanlegg, da disse faktisk holder seg på et mildt sterkere nivå.

At disse kan hamle opp med Dynavoice skjønner de fleste ikke har noe med realiteten å gjøre i det hele tatt. Men at de spiller for mer enn de koster er jeg enig med aaglysta om.

Lenke til kommentar

Nesten uten unntak så må jeg si at regelen er: Du får det du betaler for.

Sikkert greit nok hvis budsjett er 500,- for høyttalere, men hvor ofte er dette maks budsjett? Hvis du egentlig ikke har penger. til høytt..

Bygg selv.

Lover deg at du får mye mer for pengene.

Se f.eks her:

Eltek

Endret av moray
Lenke til kommentar

Er langt fra alle som har tiden til å bygge selv,og samtidig fjortiser som prøver seg på dette og ender opp med noen fryktelige resultater. Men så klart,har man tiden og kunnskapene er nok selvbygging morsomt og man kan få bedre saker ut av det enn disse.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM

Noen her som vil kjøpe dem bare for å kunne poste en aldri så liten test her på forumet? :innocent:

Endret av Slettet-XHLacM
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM

Da har vi alle sammen noe å se frem til. Det virkelig sant som jeg trodde: DanielL ER virkelig gjerrig for Dynavoice. :p

Lenke til kommentar

Haha :D Nei,grunnen til at jeg har disse i hus er at en kompis kjøpte dem men senere manglet plass. Jeg sa at jeg kunne huse dem mens han fant plass og på den måten lurte de seg inn ;)

Pass på før jeg rapporterer deg for personangrep du :p!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...