Gå til innhold

Hvem er verdens beste fotballspiller?

Torjus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hmm... er ikke Ronaldinho kåret som verdens beste eller noe når jeg tenker meg om?

8479203[/snapback]

Nei, det er Fabio Cannavaro. Zidane mistet tittelen etter den litt uheldige episoden i VM-finalen.

Red.: Ronaldinho vant i 2005 og 2004.

Endret av Skarstad
Lenke til kommentar
Hmm... er ikke Ronaldinho kåret som verdens beste eller noe når jeg tenker meg om?

8479203[/snapback]

Nei, det er Fabio Cannavaro. Zidane mistet tittelen etter den litt uheldige episoden i VM-finalen.

8479220[/snapback]

Er det noe du synes eller har du noen kilder?

Lenke til kommentar

ronaldo er BEST han vinner alle konkurranser om beste spiller i hele england jeg bare elsker roanldo hadde jeg vært fotballspiller ville jeg vært som ronaldo han er bare helten min lissom

ps for dere som ikke skjønner det så snakker jeg om cristiano ronaldi han andre ronaldo er bare feit og skårer aldri mål men han spiller jo på milan da som er ganske bra men manchester slår dem lett hvis noen lurer så hater jeg real!

Mulig dette blir litt for OT, men jeg siterer en liten unge på united.no som hadde funnet frem til chatten :) Mener dette er verdt å høre, selv om gutten ikke skriver veldig bra, så har han i hvert fall skjønt hvem som er verdens beste for øyeblikket :)

Men fra spøk til revolver; Denne sesongen vil nok mange, inkludert meg, mene at Cristiano Ronaldo er verdens beste fotballspiller. Han har holdt toppnivå gjennom hele sesongen, spilt nesten alle kamper, og scort mer en en toppspiss selv om han er kantspiller. Hva han tjener? Det vet jeg ikke, men sikkert 1,2 millinoer i uka eller mer. Nettopp skrevet ny kontrakt, og den var sikkert ikke dårlig :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...