Torjus Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Hvem er verdens beste fotballspiller og hvor mye tjener han? Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Spillere i forskjellige posisjoner har alle forskjellige roller, så det er så godt som umulig å velge en spiller å si at han er best. Lenke til kommentar
Namek Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Du kan ikke bestemme hvem som er verdens beste fotball spiller. Årets beste er Zidine Zidan. Men beste gjennom alltime er noe annet. Lenke til kommentar
vStyle Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Bryr meg så mye: 8479112[/snapback] Nok til at du bruker tid til å poste, vennen min Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 26. april 2007 Forfatter Del Skrevet 26. april 2007 Hmm... er ikke Ronaldinho kåret som verdens beste eller noe når jeg tenker meg om? Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 (endret) Hmm... er ikke Ronaldinho kåret som verdens beste eller noe når jeg tenker meg om? 8479203[/snapback] Nei, det er Fabio Cannavaro. Zidane mistet tittelen etter den litt uheldige episoden i VM-finalen. Red.: Ronaldinho vant i 2005 og 2004. Endret 26. april 2007 av Skarstad Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 26. april 2007 Forfatter Del Skrevet 26. april 2007 Hmm... er ikke Ronaldinho kåret som verdens beste eller noe når jeg tenker meg om? 8479203[/snapback] Nei, det er Fabio Cannavaro. Zidane mistet tittelen etter den litt uheldige episoden i VM-finalen. 8479220[/snapback] Er det noe du synes eller har du noen kilder? Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 http://en.wikipedia.org/wiki/FIFA_World_Player_of_the_Year Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Årets beste er Zidine Zidan. 8479091[/snapback] Ja, og søsteren min heter Ronaldinjoh.. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Er ikke helt sikker, men jeg mener å huske at Franz Beckenbauer har blitt kåret til verdenshistoriens beste fotballspiller. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Tråden er feilpostet, og flyttes til Sport og fritid > Fotball. Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 ronaldo er BEST han vinner alle konkurranser om beste spiller i hele england jeg bare elsker roanldo hadde jeg vært fotballspiller ville jeg vært som ronaldo han er bare helten min lissom ps for dere som ikke skjønner det så snakker jeg om cristiano ronaldi han andre ronaldo er bare feit og skårer aldri mål men han spiller jo på milan da som er ganske bra men manchester slår dem lett hvis noen lurer så hater jeg real! Mulig dette blir litt for OT, men jeg siterer en liten unge på united.no som hadde funnet frem til chatten Mener dette er verdt å høre, selv om gutten ikke skriver veldig bra, så har han i hvert fall skjønt hvem som er verdens beste for øyeblikket Men fra spøk til revolver; Denne sesongen vil nok mange, inkludert meg, mene at Cristiano Ronaldo er verdens beste fotballspiller. Han har holdt toppnivå gjennom hele sesongen, spilt nesten alle kamper, og scort mer en en toppspiss selv om han er kantspiller. Hva han tjener? Det vet jeg ikke, men sikkert 1,2 millinoer i uka eller mer. Nettopp skrevet ny kontrakt, og den var sikkert ikke dårlig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå