Gå til innhold

Student som ønsker et mindre lån.

stoffix

Anbefalte innlegg

Jeg er en student som går på videregående skole.

I mai skal halvbroren min ha konfirmasjon.

Jeg holder for tiden til på Andenes, og halvbroren min holder til i nærheten av molde.

Det å komme seg dit den helgen broren min har konfirmasjon, har vist seg å bli for dyrt for moren min å legge ut, og jeg driver derfor og tenker på å ta meg et lite lån, da jeg ikke har råd selv heller. (Ting er vanskelig med studentøkonomi.)

Det vil koste ca. 4000. for reisen, og jeg ønsker derfor å låne et beløp på 4-5000kr frem til sommerferien. Etter sommerferien, så vil jeg være i stand til å betale tilbake fordi jeg skal ha sommerjobb.

Vet noen av dere et sted jeg har mulighet for å låne disse pengene? Helst et sted det ikke tar lang tid å ordne, siden flybilletter har en tendens til å stige i pris etter som tiden går.

Kristoffer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg vet ikke, men uansett har du lov til å betale tilbake så mye du vil så fort du vil, så du kan bare betale ned 6000 med en gang, men det hjelper selvsagt lite hvis ikke du kan dokumentere at du kan betale det tilbake. Hvis du har en lokalbank du kan gå til vil de nok være mer medgjørlige i slike saker enn de store bankene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...