Gissan Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 (endret) Heihei! Har en gammel tråd med noen dråpebilder, men istedenfor å bumpe den, startet jeg liksågodt en ny en.. Hvilket er best, og hva kan jeg gjøre bedre til neste gang? Føler jeg begynner å få teken på dette nå.. Bilde 1 Bilde 2 Bilde 3 Nye linker: *Fjernet* Personlig liker jeg det andre bildet best.. EDIT: Fjernet IMG-tagene.. Endret 29. april 2007 av Gissan Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Hvilke effekter har du brukt i photoshop? Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 27. april 2007 Forfatter Del Skrevet 27. april 2007 Hvilke effekter har du brukt i photoshop? 8481605[/snapback] Ehmm, Brightness / Contrast, Color Mixer og levels, samt sharpen.. Hva da? Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 linkene fungerer ikke. Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 28. april 2007 Forfatter Del Skrevet 28. april 2007 Fikset linker.. Lenke til kommentar
MissTee Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Bilde to var absolutt min favoritt. Utrolig stilig sånn de tre dråpene kommer nedover. Bilde tre var litt mye croppet; samt likosm og ventet på at resten av bildet skulle dukke opp Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 29. april 2007 Forfatter Del Skrevet 29. april 2007 Hehe.. Takk.. Ble kanskje litt mye croppet, ja.. Så det nå.. Du tenkte på det rødlige bildet, sant? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå