Gå til innhold

IBM T30 med grafikk problemer i Airlines 2.

Orjanp

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg har en IBM Thinkpad T30. Det er en P4 2.0-M som sitter i den. Se sigg.

Har forsøkt å spille Airlines 2 på den. Det går bra en liten stund, men etter en stund begynner skjermbildet å flimre slik at videre spilling blir vanskelig.

Det er desverre bare 16 MB ram på grafikkortet, mens systemkravet til spillet er 32MB. Kan det være problemet?

Maskinen er et par mnd. gammel. Har ikke oppdatert noen drivere siden jeg fikk den. Kan det være en løsning? Er hjemme på juleferie med tilgang til kun modem. Så jeg kommer ikke til å oppdatere før jeg kommer tilbake til Tromsø og adsl linja.

Spillet fungerer fint på den stasjonære maskinen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fant nye drivere, men får ikke installert de fordi jag får ikke avinstallert de gamle driverene. Hver gang jeg avinstallerer og restarter blir korrekte drivere intallert på nytt uten at jeg kan gjøre noe.

Er det noen som har noen tips om hva som må gjøres for å få bort de gamle driverene?

Lenke til kommentar

En ting som er viktig når man installerer nye drivere er å få vekk de gamle først. Dette er VELDIG viktig. Hvis ikke kan maskinen begynne å floke seg og lage problemer som ikke har en dritt med selve skjermkortet å gjøre. Mitt tips: Avinstaller alle driverne til skjermkortet så du har 16 fargers Windows og installer dem på nytt. :wink:

Ps. Har du noen tips videre i spillet? Jeg har spilt 6 år og begynner å få problemer med inntjeningen..... Er det en smart liten løsning?

Lenke til kommentar

Problemet er å få fjernet driverne. Når jeg avinsallerer dem og starter maskinen på nytt, blir de installert automatisk uten at jeg kan gjøre noe med det.

Når det gjelder gode tips til Airlines 2, så her jeg ikke fått spillt noe særlig grunnet problemene med grafikken. Derfor har jeg desverre ikke noen :)

Edit: Fikk oppgradert driverene, så nå fungerer spillet fint. Tjener penger som aldri før 8)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...