PgUp Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Hvilke sider besøker du hver gang du er på dataen? Min liste: itavisen.no db.no dinside.no/data spillmagasinet.no filmlisten.no youtube.com skole.no diskusjon.no Lenke til kommentar
H.M.Kongen Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Jeg skjekker de kanskje ikke hver gang men veldig ofte: diskusjon.no jokke.nu db.no fastford.no nettby.no(litt flau for det egentlig men ble revet med) Lenke til kommentar
Nerf Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Diskusjon.no last.fm hardware.no nettavisen.no gamer.no Disse går det mest i. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 (endret) www.wildfireclan.co.uk www.diskusjon.no Er vel bare de to det går i. Endret 26. april 2007 av Zeromac Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Er en del, men det er fordi jeg bruker Opera, og da lagres fanene. Diskusjon.no Gmail.com Last.fm HW.no Gamer.no Theexperience.no Amobil.no Akam.no Youtube.com Justinguitar.no Og en hjemmeside til guildet jeg er med i. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 diskusjon.no facebook.com begin.no IMDb.com gmail.com joblo.com youtube.com itavisen.no dagbladet.no/tegneserie start.no/tegneserier ctrlaltdel-online.com vg.no dagbladet.no aftenposten.no nrk.no/nyheter Ikke hver gang, men ofte. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 (endret) www.wrestlingforumet.net - Norsk forum for pro-wrestling forum.hardware.no - Alle vet hva dette er www.smarksofnorway.net - Internettsiden til wrestlingforumet www.musikksmaken.com - Side og forum for musikkdiskusjon Endret 26. april 2007 av -Nyhus- Lenke til kommentar
Phinex Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 www.hw.no www.its.isyd.no www.diskusjon.no www.google.com Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 hw.no dagbladet.no sol.no giveawayoftheday.com google.no amobil.no Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Blir vell for det meste: Diskusjon.no Hardware.no Gamer.no og noen ganger amobil.no Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Hardware.no Diskusjon.no Itavisen.no Riff.no Nettby.no evt VG/nettavisen It's Learning Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Mine Innlegg--Startside TalkGeek Google Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 hardware.no vg.no gmail.com rots.no (guildet jeg er med i. Spiller ikke mer, men ettersom vi er en meget sammensveiset gjeng med aktive forumhorer er jeg innom der hver dag ) Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Herregud, hvor mange ganger har vi hatt dette spørsmålet oppe? Gang antall brukere her med 176, så nærmer du deg.. Lenke til kommentar
superninja Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 hw.no tull.no (morsomme nyheter..) catchgamer.no nesc.nu google (startside) itpro.no itavisen.no ++ diverse andre sider som eg ikkje kjem på i farta. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Herregud, hvor mange ganger har vi hatt dette spørsmålet oppe? Mener jeg har sett det samme emnet flere ganger, ja. Dessuten blir dette bare nok en telletråd, og den stenges også på dette grunnlaget. Reaksjoner på moderering tas via PM eller ved å rapportere dette innlegget. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg