Vertical^ Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 (endret) Hei, noen som har ett tips til åssen gel/voks jeg kan bruke til mitt krøllete hår? Har ganske tynt hår da.. Når bruker jeg Renati, men den detter ned.. Endret 26. april 2007 av Spirit99 Lenke til kommentar
jammi Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=750498&st=50 Lenke til kommentar
IBalic Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 har krøller selv, og bare en ting som funker; nemlig rød Dax. Det er saker det. Tøffe saker for tøffe karer. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 26. april 2007 Forfatter Del Skrevet 26. april 2007 har krøller selv, og bare en ting som funker; nemlig rød Dax. Det er saker det. Tøffe saker for tøffe karer. 8480018[/snapback] Nei takk, du.... Har prøvd Dax, forferdelig. Fikk ikke håret til og stå opp i det heøe tatt Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 6. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2007 Ingen flere alternativer?? Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Kommer jo helt an på hvordan du vil ha håret ditt vil du ha det til å stå opp? bare få tyngde i det slik at det ligger hvordan du vil? få vekk krøllene? Skriv litt mer spesifikt hva du virkelig vil med håret Lenke til kommentar
Gotos Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 er bare å ta anti permanent eller hva det heter @ frisøren Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 22. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2007 (endret) Har en god løsning nå! ID Mud Wax, og litt hårspray for og holde luggen oppe Men vil fortsatt ha tips! Noen annbefalinger av voks/gele, jeg vil ha det noen ganger veldig rufstete, noen ganger bare luggen opp... Tips? Endret 22. mai 2007 av Spirit99 Lenke til kommentar
samba123 Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 har krøller selv, og bare en ting som funker; nemlig rød Dax. Det er saker det. Tøffe saker for tøffe karer. 8480018[/snapback] Aldri bruk dax. Ødelegger hodebunnen og bidrar til urenheter i huden. Umulig å få ut av håret - derfor blir fettet gnidd utover hele ansiktet under søvn.... Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 GelWax. Ingen ved siden av, ingen over og alle er under Koster 30 spenn på Henne og Mauritz, og hvis du ikke får håret slik du vil med den foreslår jeg at du klipper deg eller tar permanent. Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Har en god løsning nå! ID Mud Wax, og litt hårspray for og holde luggen oppe Men vil fortsatt ha tips! Noen annbefalinger av voks/gele, jeg vil ha det noen ganger veldig rufstete, noen ganger bare luggen opp... Tips? 8675530[/snapback] Selv kjøpte jeg en boks med voks på kiwi(ja faktisk), men husker ikke navnet akkurat nå. Funker mer enn bra nok. Få luggen opp når du har krøllet hår er et helvete, spørs selvsagt på hvor mye krøll du har, but still. Prøv å føne håret etter du har dusjet, før du har i voksen, og form det mens det er varmt. Hvis krøllene dine rettes ut da håret er vått? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 23. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2007 Har en god løsning nå! ID Mud Wax, og litt hårspray for og holde luggen oppe Men vil fortsatt ha tips! Noen annbefalinger av voks/gele, jeg vil ha det noen ganger veldig rufstete, noen ganger bare luggen opp... Tips? 8675530[/snapback] Selv kjøpte jeg en boks med voks på kiwi(ja faktisk), men husker ikke navnet akkurat nå. Funker mer enn bra nok. Få luggen opp når du har krøllet hår er et helvete, spørs selvsagt på hvor mye krøll du har, but still. Prøv å føne håret etter du har dusjet, før du har i voksen, og form det mens det er varmt. Hvis krøllene dine rettes ut da håret er vått? 8679380[/snapback] Det som er er at jeg er krøllette også Ikke så mye nå, siden jeg har klipt meg for en 2 uker siden da.. Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Det har jeg også, så hvis jeg skal få det _veldig_ rett bruker jeg den metoden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå