LucarioX Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Synes jeg husker at det ble snakker om en håndholdt Xbox. Var det ikke slik at noen trodde at MS skulle presantere den på E3 2006? Men hvor blir det av den? Kommer det ikke noen liten bærbar Xbox? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 JO, det skal nok komme, men lite detaljer rundt det tro jeg. Lenke til kommentar
OmaaarS Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 (endret) Se her Men denne artikkelen er eldgammel, så ingen kilde til noe som helst, men den var jo litt artig da. Endret 26. april 2007 av Omar2x6 Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 MS patenterte et håndholdt konsoll-system som kobler seg opp mot sterkere konsoll, og benytter seg av dens 'computing-powah' i 2005. Hørte ikke så nøye etter, men tror dem snakket om noe slikt på siste Hotspot-podcast på www.onthespot.com, der de spekulerte i hva som kommer til å bli annonsert på E3 i år. Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Hadde absolutt ikke forundret meg om MS også hiver seg på håndholdt racet. Men siden det ikke har vært bekreftet noe som helst ennå, så er en eventuell konsoll kun i startfasen ennå vil jeg tro. Har vel knapt vært noen andre bilder av den siden den artikkelen i nettavisen. Jeg tror uansett at det bildet i artikkelen er photoshoppet til de grader. Har ingen tro på at de er såpass godt i gang med å produsere en håndholdt konsoll. Da ville det i så fall vært flere nyheter om den i omløp. Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Se her Men denne artikkelen er eldgammel, så ingen kilde til noe som helst, men den var jo litt artig da. 8479103[/snapback] Må egentlig si at den der var stygg. Tror ikke det blir det endelige designet om Microsoft kommer ut med en håndholdt konsoll i fremtiden. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Tøft gjort om MS jumper inn på det markedet ja. Sony får jo litt grisebank av DS for tiden, hvor PSP ikke selger så godt mens DS nærmest printer penger. Nintendo har et godt grep om håndholdt markedet så tror det skal bra mange artileri inn på banen for å ryste grunnen til Nintendo. Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Tøft gjort om MS jumper inn på det markedet ja. Sony får jo litt grisebank av DS for tiden, hvor PSP ikke selger så godt mens DS nærmest printer penger. Nintendo har et godt grep om håndholdt markedet så tror det skal bra mange artileri inn på banen for å ryste grunnen til Nintendo. 8479166[/snapback] Vil tro at PSP kan få en stor vitamininnsprøytning pga PS3. Den vil nok brukes mer og mer sammen med hverandre. Ser allerede for meg muligheten ved å bla opp kart osv på den mens man spiller Final Fantasy XIII osv Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 26. april 2007 Forfatter Del Skrevet 26. april 2007 Tøft gjort om MS jumper inn på det markedet ja. Sony får jo litt grisebank av DS for tiden, hvor PSP ikke selger så godt mens DS nærmest printer penger. Nintendo har et godt grep om håndholdt markedet så tror det skal bra mange artileri inn på banen for å ryste grunnen til Nintendo. 8479166[/snapback] Vil tro at PSP kan få en stor vitamininnsprøytning pga PS3. Den vil nok brukes mer og mer sammen med hverandre. Ser allerede for meg muligheten ved å bla opp kart osv på den mens man spiller Final Fantasy XIII osv 8479187[/snapback] Den muligheten får vi vel med DS og Wii også da Håper sånn på en bærbar Xbox. Kunne blitt en genial konsoll med tanke på Xbox Live, Windows osv Lenke til kommentar
Laland Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Halo på bussen. Hadde ikke gjort noe om det hadde kommet noen bærbar konsoll fra Microsoft. Ser for meg at flere i klassen skaffer seg en sånn, og da blir ikke friminuttene kjedelige hvis vi kan spille Halo/GeOW "portable" i coop Lenke til kommentar
Cryovat Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Det vil komme en Microsoft håndholdt ved navn Zune som også har telefonfunksjonalitet. Gjetting selvfølgelig, men noe sånt er omtrent like klart som at det ville komme en iPhone. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 26. april 2007 Forfatter Del Skrevet 26. april 2007 Er ikke Zune en MP3 spiller da? Mulig det bare er jeg som ikke følger med Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Er ikke Zune en MP3 spiller da? Mulig det bare er jeg som ikke følger med Jo Han tok nok feil Lenke til kommentar
Laland Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Det vil komme en Microsoft håndholdt ved navn Zune som også har telefonfunksjonalitet. Gjetting selvfølgelig, men noe sånt er omtrent like klart som at det ville komme en iPhone. 8479651[/snapback] Det minte meg faktisk på noe jeg leste for en stund siden.. Husker ikke kilde, men Microsoft sa noe om at det skulle komme spill til Zune. Sikkert ikke samme kaliber som en evt håndholdt konsoll, men det er da noe. Lenke til kommentar
Cryovat Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Er ikke Zune en MP3 spiller da? Mulig det bare er jeg som ikke følger med Jo Han tok nok feil 8479694[/snapback] Du kan kjøpe og laste ned spill til iPod i dag, første generasjon var bare en mp3-spiller. En må se på dagens Zune som orginale Xbox, hovedoppgaven er å etablere en merkevare. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 27. april 2007 Forfatter Del Skrevet 27. april 2007 Håper da ikke det bare en snakk om at Zune skal kunne spille av spill. Da blir det sikkert kjempe dårlig grafikk og lite fokus på selve spillingen. Vil ha en egen spillkonsoll Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå