Gå til innhold

Microsoft Xbox Håndholdt konsoll?

LucarioX

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

MS patenterte et håndholdt konsoll-system som kobler seg opp mot sterkere konsoll, og benytter seg av dens 'computing-powah' i 2005. :)

Hørte ikke så nøye etter, men tror dem snakket om noe slikt på siste Hotspot-podcast på www.onthespot.com, der de spekulerte i hva som kommer til å bli annonsert på E3 i år.

Lenke til kommentar

Hadde absolutt ikke forundret meg om MS også hiver seg på håndholdt racet. Men siden det ikke har vært bekreftet noe som helst ennå, så er en eventuell konsoll kun i startfasen ennå vil jeg tro. Har vel knapt vært noen andre bilder av den siden den artikkelen i nettavisen.

Jeg tror uansett at det bildet i artikkelen er photoshoppet til de grader. Har ingen tro på at de er såpass godt i gang med å produsere en håndholdt konsoll. Da ville det i så fall vært flere nyheter om den i omløp.

Lenke til kommentar

Tøft gjort om MS jumper inn på det markedet ja. Sony får jo litt grisebank av DS for tiden, hvor PSP ikke selger så godt mens DS nærmest printer penger.

Nintendo har et godt grep om håndholdt markedet så tror det skal bra mange artileri inn på banen for å ryste grunnen til Nintendo.

Lenke til kommentar
Tøft gjort om MS jumper inn på det markedet ja. Sony får jo litt grisebank av DS for tiden, hvor PSP ikke selger så godt mens DS nærmest printer penger.

Nintendo har et godt grep om håndholdt markedet så tror det skal bra mange artileri inn på banen for å ryste grunnen til Nintendo.

8479166[/snapback]

Vil tro at PSP kan få en stor vitamininnsprøytning pga PS3. Den vil nok brukes mer og mer sammen med hverandre. Ser allerede for meg muligheten ved å bla opp kart osv på den mens man spiller Final Fantasy XIII osv :thumbup:

Lenke til kommentar

8479166[/snapback]

Vil tro at PSP kan få en stor vitamininnsprøytning pga PS3. Den vil nok brukes mer og mer sammen med hverandre. Ser allerede for meg muligheten ved å bla opp kart osv på den mens man spiller Final Fantasy XIII osv :thumbup:

8479187[/snapback]

Den muligheten får vi vel med DS og Wii også da ;)

Håper sånn på en bærbar Xbox. Kunne blitt en genial konsoll med tanke på Xbox Live, Windows osv :)

Lenke til kommentar
Det vil komme en Microsoft håndholdt ved navn Zune som også har telefonfunksjonalitet. ;)

Gjetting selvfølgelig, men noe sånt er omtrent like klart som at det ville komme en iPhone.

8479651[/snapback]

Det minte meg faktisk på noe jeg leste for en stund siden.. Husker ikke kilde, men Microsoft sa noe om at det skulle komme spill til Zune. Sikkert ikke samme kaliber som en evt håndholdt konsoll, men det er da noe.

Lenke til kommentar
Er ikke Zune en MP3 spiller da? Mulig det bare er jeg som ikke følger med :p

Jo :p

Han tok nok feil :p

8479694[/snapback]

Du kan kjøpe og laste ned spill til iPod i dag, første generasjon var bare en mp3-spiller.

En må se på dagens Zune som orginale Xbox, hovedoppgaven er å etablere en merkevare.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...