Patney Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Final Fantasy VI til GBA ser ut til å komme første juni! Det passer ganske bra, siden bursdagen min er bare noen veldig få dager etter! Gleder meg Noen andre som skal ha det? Endelig kan jeg ta med meg en av verdens beste RPG overalt Lenke til kommentar
OmaaarS Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Visste ikke at de fortsatt lagde GBA spill engang Har du noen kilder? (Ikke at jeg ikke tror på det da) Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Det er allerede vært ute i Usa en stund, så det kan godt stemme. Lenke til kommentar
crimson Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Eit kjapt søk på E-bay viser fleire som selger dette. Ifølge Gamespot kom det ut 5 februar. Crimson Lenke til kommentar
Monkeyboy Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 He he. Spilte det senest i dag på vei hjem fra jobben. FF VI kom ut i februar. Jeg hadde forhåndsbestilt fra videogamesplus.ca. Jeg har ikke hørt noe om europeisk release, men jeg kan bekrefte at spillet finnes. Ellers så er det blitt lagt til nye våpen, espers og et nytt dungeon fra den orginale versjonen. Eneste som er litt døvt er at språket er blitt oversatt på nytt fra japansk til engelsk, litt av nostalgien blir borte. Fordelen er at hvis du ikke har spilt det før, men andre FF-spill, så kjenner du igjen flere av navnene på spells, items, espers etc. Du har helt rett Patney i at FF VI er en av verdens beste RPG. Gled deg til du får GBA-versjonen Lenke til kommentar
jefiske Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Jeg er ikke så god i japansk, men det ser ut som om FF12 finnes til DS i Japan FINAL FANTASY XII REVENANT WINGS Det skal bli gøy det også - hvis det kommer hit Lenke til kommentar
Monkeyboy Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Høh? Gikk inn på linken. Leser ikke japansk, men jeg kjente igjen tallene 4 og 26 - som er i dag. Ble det lansert i dag? Ja ja, noen måneder etter japansk slipp så kommer det vel til USA. Da kan vi importere det. Lenke til kommentar
Patney Skrevet 26. april 2007 Forfatter Del Skrevet 26. april 2007 (endret) Er ikke sikker på om det kommer første juni, men det stod det på cdon.com. Jeg tror det stod på ign.com at det kom ganske sent i 2007 her i europa for en måned siden(ble ganske skuffa da), men det kan hende det var et annet sted jeg leste det. Det står ihvertfall ikke der lenger. Endret 26. april 2007 av Patney Lenke til kommentar
shaker Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 (endret) Tror ikke det er noen offisiell dato for Europa enda. Her er en list over alle offisielle release datoer for SquareEnix-spill: release dates. Endret 26. april 2007 av shaker Lenke til kommentar
Henrik™ Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Jeg har også Final Fantasy VI advance. Bor i USA for øyeblikket, spillet kom ut her i februar en gang. (Har ikke fått begynt på det enda da, spiller Golden Sun: The Lost Age igjen. Gleder med til å begynne.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå