Bruker-93156 Skrevet 26. april 2007 Rapporter Del Skrevet 26. april 2007 (endret) Slett meg......... Endret 2. juni 2014 av Mr. Olsen Lenke til kommentar
jammi Skrevet 26. april 2007 Rapporter Del Skrevet 26. april 2007 Jasså Mr Olsen! Dette blir spennende å følge med på! Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 26. april 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. april 2007 Slutt å kveruler Hanne og la gutten holde på. Jeg får se om jeg følger med fremover, men personlig liker jeg å sole meg naturlig. 8478806[/snapback] Er ikke mye sol i Trøndelag for tiden, så fram til sommer'n kommer, tester vi ut solariumer Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 26. april 2007 Rapporter Del Skrevet 26. april 2007 Offtopic-innlegg har blitt slettet. Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Lenke til kommentar
LasH Skrevet 26. april 2007 Rapporter Del Skrevet 26. april 2007 Off topic: De strekene pleier jeg også å få. Ganske irreterende til tider. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 27. april 2007 Rapporter Del Skrevet 27. april 2007 Kjempebra prosjekt. Tok sol for første gang idag, og fregner popper frem overalt selv om jeg bare tok 10 minutter. Hvor lenge tar du hver gang? Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 27. april 2007 Rapporter Del Skrevet 27. april 2007 Kjempebra prosjekt. Tok sol for første gang idag, og fregner popper frem overalt selv om jeg bare tok 10 minutter. Hvor lenge tar du hver gang? 8483665[/snapback] Fordi din hud ikke tåler sol veldig bra, men dette kan du ta opp i den andre solarium's tråden. Lenke til kommentar
cozmos Skrevet 27. april 2007 Rapporter Del Skrevet 27. april 2007 et tips: hvis du vil bli brunere skal du ta sol annenhver dag til ønskelig farge, så holder det med 1 gang i uka. får vi se skille også, eller er det nakenbading? Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 27. april 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. april 2007 (endret) et tips: hvis du vil bli brunere skal du ta sol annenhver dag til ønskelig farge, så holder det med 1 gang i uka. får vi se skille også, eller er det nakenbading? 8485129[/snapback] Idag tok jeg i 10 min, og så skillet med en gang etterpå. Nå er det boorte, og jeg ser ikke forskjell på hvor bokseren satt og hvor det var bart. Jeg tok altså liten effekt av 10 min, så i morgen eller på søndag skal jeg tilbake med en kompis. Da får vi se om vi får til å stille maskinen på 15 minutt/20 minutt. Til dere eksperter: Om jeg ikke fikk noen effekt av 10 min, kan jeg da prøve 20min, eller bør jeg ikke mer enn 15min? Endret 27. april 2007 av Mr. Olsen Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 27. april 2007 Rapporter Del Skrevet 27. april 2007 Jeg ville for all det kjørt safe som jeg har nevnt tidligere i tråden, det er så driti på draget om du blir brent. Det er heller ikke fett ende opp med pigment prikker og andre ønødvendigheter. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 27. april 2007 Rapporter Del Skrevet 27. april 2007 Ville prøvd på 15 min hvis jeg var deg. Men bare så det er sagt, jeg ser også alltid skille rett etterpå. Jeg tror det er lyset i solariumene som gjør at det synes mye bedre en i "virkeligheten". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå