Gunder1 Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Ipod Nano 4Gb Grunnen jeg lurer er at batteritiden sier 14 timer, trodde den skulle være 20++ Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Antagelig har man vært litt rask med prisguiden, og bare kopiert info fra gammel iPod Nano, eller glemt at det faktisk er en ny modell. Informasjonen på produktsidene på MPX og PSdata tilsier at det er den nye modellen, ut fra 24 timer batteritid og kraftigere lys på skjermen. Lenke til kommentar
Gunder1 Skrevet 26. april 2007 Forfatter Del Skrevet 26. april 2007 Takker Er det tilfelle at en må kjøpe nettbasert lader for seg selv? Så at det var en mappe som het "lydbok" er dette standard? og er det slik at en kan høre på lydbok, spille musikk og når en skal høre på lydboken så fortsetter den der en var? Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Jeg er ganske sikker på at du må kjøpe egen nettlader, som man må med nesten alle MP3-spillere i dag. Ang. lydbok, er det nok en standardmappe, men om den fortsetter når du bytter avspilling, vet jeg ikke. Godt mulig det er likt som på den vanlige iPod-modellen. Lenke til kommentar
Gunder1 Skrevet 26. april 2007 Forfatter Del Skrevet 26. april 2007 Godt mulig det er likt som på den vanlige iPod-modellen. Og da fungerer det på hvilken måte? Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Jeg har ingen iPod selv, og håpet egentlig på at en som hadde en skulle komme med et fasitsvar, men jeg tok meg uansett en tur på Google: Ifølge denne grundige lydbok-guiden for iPod, blir det laget bokmerker så man kan fortsette der man stoppet. Den gir også en del nyttige tips om å legge lydbøker inn på spilleren, noe som visstnok kan være litt problematisk om du ikke kjøper dem via iTunes. Lenke til kommentar
Gunder1 Skrevet 27. april 2007 Forfatter Del Skrevet 27. april 2007 Kjempe, takk skal du ha Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå