boundishh Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 (endret) ja får man det man bataler for jeg vil nevne tre ting på hver konsoll om man det man beatler for dem eller ikke xbox360. 1 +meget godt online system 2 +gode spill 3.- problemer med lodde punkter på cpu og gpu og hvoedkort som bues og gir 3 røde ringer får man det man betaler for hvis man kjøper 360: Ja det gjør man nintendo wii. 1+motion sensing 2-dårlig grafikk og ytelser 3+ barne vennlig får man det man betaler for hvis man kjøper wii: nja den er verdt 1500kr og ikke 2500 kr i mine øyne PLAYSTATION 3. 1+blu-ray 2+mange muligheter 3+ folding@home. får man det man betaler for hvis man kjøper Ps3: ja dette er åltså mine meninger..... ved tegn til ot kranling burde mod stenge tråden Endret 26. april 2007 av fanboy Lenke til kommentar
Barely dead Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 360: ja ps3: nei wii: nei nå kan tråden stenges Lenke til kommentar
trydis Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Får man varen med seg hjem så får man det man betaler for....ellers ville det vært svindel Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 26. april 2007 Forfatter Del Skrevet 26. april 2007 Får man varen med seg hjem så får man det man betaler for....ellers ville det vært svindel 8478160[/snapback] hehe går jo ann og si det på den måten og Lenke til kommentar
phewBAR Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 360: japs3: nei wii: nei nå kan tråden stenges 8478123[/snapback] Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Det jeg vil ha når jeg kjøper en konsoll : Mulighet til å spille, til en grei pris. PS3: Fail Om et par år, ps3, here I come. Lenke til kommentar
Mr.Fosli Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Synes Wii har skuffende få titler ute atm, men samtidig er det like få, hvis ikke færre, titler jeg har lyst på til PS3. Dårlig grafikk på wii er det ikke, gammeldags blir mer riktig å kalle det.. Synes f.eks Zelda:TP har imponerende lang draw distance. PS3 er i mine øyne den som gir minst bang for the bucks. Dårlig spillutvalg, lange loadetider og Sony som nekter å innrømme at støyproblemet til PS3 er en konstruksjonfeil. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 (endret) Ja det synes jeg, har alle 3 så jeg får det beste innen dem 3 verdnene innen spill osv . Jeg synes du får det du betaler for Gogogo Xbox 360, PS3 og Wii Endret 26. april 2007 av Toman85 Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 (endret) 360: japs3: nei wii: nei nå kan tråden stenges 8478123[/snapback] 8478183[/snapback] Da er vi tre som er enige Noen fler som henger seg på lasset? Endret 26. april 2007 av mX Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 X360: Ja. Du får veldig mye valutta for pengene. Et allerede godt spillutvalg, fin fungerende online del og generelt sett en god konsoll. Wii: Ja, en god konsoll som gir deg mye for pengene. Et brukbart utvalg spill, muligheten for nedlasting av gamle klassikere til flere systemer og 100% BC til NGC er store positive sider med Wii. PS3: Nei. Til 6000 skulle det være mye mer positivt ved PS3 per dags dato som det ikke er. PS3 mangler en god del for å rettferdiggjøre prisen. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Hmm, lister opp mine meninger her også jeg Xbox 360: + Godt mediacenter + Super grafikk + Mange gode spill + Utrolig bra Xbox Live + Masse funksjoner + God kontroll - Bråker mye - Mangler Web Browser Playstation 3 + Godt Mediacenter + Flott grafikk + Flott design + Blueray spiller (om Bluray vinner format krigen da ..) + Kan innstallere Linux + Bråker lite - Noe stor - Følger ikke med komponent/HDMI - Dårlig online - Mangler rumble kontroll Nintendo Wii + Revolutionerende kontroll + Herlig design + Super Web Browser + Virtual Consolle + Liten og lett + Flott lite mediacenter + Herlig blått lys + Bråker lite - Noe dårlig online spilling - Dårlig grafikk - Lite minne Nintendo DS + Touch Screen + Mange gode spill + Pent design + Online spilling + Grei grafikk + To skjermer (Dual screen) - Lett riper i Touch Sreen - Ingen innebygde multimedia funksjoner Playstation Portable + Herlig Design + Stor skjerm + UMD spiller + Perfekt mini mediacenter + God Web Browser + Super grafikk + Sterkt belyst skjerm + Mange gode spill + Kan kobles opp mot PS3 + Støtter Memory Stick + Herlig opperativsystem - Dårlig batteri levetid - Skjermen fungerer ikke i sterkt lys Sånn tok med pluss og minuser på alle konsollene Synes du får hva du betaler for på alle maskinene Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Dette er en ny xbox360vsps3vswii. Det har tidligere vært full enighet om at slike tråder er utdiskutert og unødvendige. Tråden stenges på grunnlag av dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg