varebil Skrevet 23. desember 2002 Del Skrevet 23. desember 2002 Lurer bare på en ting: Kan et integrert skjermkort med 8 MB internminne, og mulighet for å "stjele" opptil 40 MB av systemminne være raskere/bedre enn GeForce 4 TI 4200 128MB? En kamerat av megsom ikke har peiling skal handle pc, og jeg foreslo GeForce kortet. Men der han skulle handle, sa de at det integrerte kortet ovenfor var bedre/raskere. Jeg mener dette er tull, men de som skal selge pc'n burde da ha litt peiling på det de driver med? God Jul Lenke til kommentar
byggeren Skrevet 23. desember 2002 Del Skrevet 23. desember 2002 Det finnes ingen integrerte skjermkort som er bedre enn et Geforce4Ti skjermkort. Det beste integrerte skjermkortet som finnes på markedet i dag, er det som finnes på nForce2 brikkesettet. Dette skjermkortet tilsvarer et Geforce4MX skjermkort. Det vil altså si at det er langt ifra like kraftig som et Geforce4Ti kort. Selgeren er med andre ord en tulling som ikke vet hva han snakker om. Lenke til kommentar
ExcaliBuR Skrevet 23. desember 2002 Del Skrevet 23. desember 2002 Vel, ATi med sine brikkesett integrerer Radeon9000 da, som er litt bedre enn GF4MX serien... Lenke til kommentar
Buzz76 Skrevet 24. desember 2002 Del Skrevet 24. desember 2002 ATi Rad 9000 er ikke kjappere enn Ti4200. I mine øyne høres selger ut som en tulling. Går du på Expert, Elkjøp, Domus osv og skal handle PC, må du nesten være tulling selv eller så bør du vite hva du snakker om selv og ikke høre på selger nissen. Enkelt tilbud er jo faktisk bra med tanke på hva du får med... Lenke til kommentar
~Dj.Diablo~ Skrevet 24. desember 2002 Del Skrevet 24. desember 2002 Den selgern der burde få revet et nytt rævhull!! Det sier seg selv at det intergert kortet suger i forhold til TI 4200. De fleste Interegerte 8MB kort er levert fr Trident og heter Blade 2 og selvfølgelig suger det sterkt Ha en riktig god jul Lenke til kommentar
varebil Skrevet 24. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2002 Det var verken elkjøp eller expert. Men et mindre foretak som kom med denne uttalelsen. Det virker som de bygger maskinene egne maskiner og selger dem. Det blei en eller annen rar pakke pc, siden han ikke ville få noen andre til å bygge en pc for han. Idiot Lenke til kommentar
Danny Skrevet 24. desember 2002 Del Skrevet 24. desember 2002 Det var verken elkjøp eller expert. Men et mindre foretak som kom med denne uttalelsen. Det virker som de bygger maskinene egne maskiner og selger dem. Det blei en eller annen rar pakke pc, siden han ikke ville få noen andre til å bygge en pc for han. Idiot var vel ikke datspesialisten? aldri handl hos dem,stive priser. Lenke til kommentar
ExcaliBuR Skrevet 24. desember 2002 Del Skrevet 24. desember 2002 ATi Rad 9000 er ikke kjappere enn Ti4200. I mine øyne høres selger ut som en tulling. Går du på Expert, Elkjøp, Domus osv og skal handle PC, må du nesten være tulling selv eller så bør du vite hva du snakker om selv og ikke høre på selger nissen. Enkelt tilbud er jo faktisk bra med tanke på hva du får med... Jeg sa "i forhold til GF4MX" som er integrert i nForce2... mens Radeon9000 er integrert i IGP340 eller noe fra ATi... (husker ikke de tallene i huet...) Lenke til kommentar
QTC Skrevet 24. desember 2002 Del Skrevet 24. desember 2002 Lurer bare på en ting: Kan et integrert skjermkort med 8 MB internminne, og mulighet for å "stjele" opptil 40 MB av systemminne være raskere/bedre enn GeForce 4 TI 4200 128MB? En kamerat av megsom ikke har peiling skal handle pc, og jeg foreslo GeForce kortet. Men der han skulle handle, sa de at det integrerte kortet ovenfor var bedre/raskere. Jeg mener dette er tull, men de som skal selge pc'n burde da ha litt peiling på det de driver med? God Jul Fyren i sjappa er helt blåst ,, ett GeForce 4 TI 4200 er ørten å førti ganger raskere enn det søpla som blir levert/integrert med hovedkortet... Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 25. desember 2002 Del Skrevet 25. desember 2002 Selgere har ikke peiling!! meg og en kamerat var på elkjøp der så vi at GF3TI500 var MYE dyrere en TI4600 så vi bestemte oss for å kødde litt...der sa de at prisene stemte men at Ti4600 var best,det beste på markedet!! det er jo bare kødd ATi raedon 9700pro er jo det beste! Altså de har ikke peiling Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå