Gå til innhold

TES: (Løst) Imperial Dragon Armor...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Som noen sa, det er enkeltitem som er sterkere. Bruker spellbreaker skjold nå feks ;)

 

Dessuten *trenger* du ikke best mulig armor. Med bra enchants og høy armor skill kan du fint gå ned en level eller to. Nå flyr jeg rundt i elven armor på lvl 28. Kan ta imot *mye* juling og fortsatt ha 85 i armor rating. :)

 

Elven armor er noe av det penere i spillet, derfor gidder jeg ikke fly rundt kledd i glass lenger.

Lenke til kommentar
Dessuten *trenger* du ikke best mulig armor. Med bra enchants og høy armor skill kan du fint gå ned en level eller to. Nå flyr jeg rundt i elven armor på lvl 28. Kan ta imot *mye* juling og fortsatt ha 85 i armor rating. :)

Det minte meg på noe...

... 85 Armor Rating er det høyeste? Litt kjedelig egentlig, ettersom man lett får mye høyere enn det med noen enchants.

Lenke til kommentar

Det er sant det med at Elven Armor er nokke av det "penere" i spelet... Men Av Hevy Armor er det nokk Imperiar Dragon Armor... Ebony er mørk og kjedlig... :(

 

Vandra litt rundt i Leyawiin i dag... Fant ut at ej ville prøve mej på Magoza The Ore oppdraget... Er i level 17... Da går hun med Ebony Boots&Curiass&Graves... Var egentlig litt skuffet etter å gjere det ferdig... Fikk ingenting... berre et Leyawiin skjold uten magi... Selte det for 20 spenn :p Tok bare plass :D (5Kilo :p ...Berre tinga til dei som ej drepte ilag med Magoza... Etterpå kom ej på at ej hadde gjort det oppdraget med Brugo Black Bow bandits oppdraget... I en tidligere save game... Gjorde det igjen nå i level 17. Det var enkelt (faktisk :)) Han hadde Elven Long Sword og Ebony Armor... Curiassen og Bootsa var Enhectha(hakke peling åssen det srivas :p )

 

Anbefaler disse to oppdragene... De er enkle og du får mange gode Item...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...