Gå til innhold

ps3 folding gule prikker bare bare ps3'er som fold

boundishh

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Prosessoren i 360 ikke kraftig nok til folding? haha. ok. Den passer kanskje ikke like bra til den typen tallkrønsjing som CELL men den skulle nok klart å folde litt den og ;)

8478000[/snapback]

Yup, er jo cpu på 3,2 GHz med tre kjerner så tror ikke det skal være så store problem å utførene noen kalkulasjoner!

Lenke til kommentar
for og kjøre det ja, men 98 pc med 300mhz pentium 3 prosessor er ikke serlig effektivt

CELL gjør folding ganske mye bedre enn xenon

8478164[/snapback]

Poenget var at du svarte med «prosessoren i 360 er ikke kraftig nok tror jeg» da det ble spurt om hvorvidt F@H var på vei til 360.

Lenke til kommentar
ok det jeg lurer på er om de gule prikkene bare viser ps3'er som folder eller om de viser pc'er og slikt også

8477637[/snapback]

anyhow. Jeg ser det er forskjellig farge på prikkene. Noen er gule, andre hvite? hvorfor det mon tro!

Og én gul prikk i Norge, er det én PS3, eller svarer det til flere, i tilfelle hvor mange?

Lenke til kommentar

CELL er vistnok helt rå på folding, og rævkjører de aller meste, jeg har ikke kilde, men leste det her tidligere.

"Alle" prossesorer kan folde, forskjellen er bare hvor kjapt det går.

Hadde 360 fått folding hadde dette garantert mont godt på.

Bare husk på at i folding filosofien er det ikke hvem som er best som gjelder, men at alle er med og drar lasset.

Endret av guttorm
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...