Markus1802 Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Jeg har vert en Tolkien-fan veldig lenge og derfor så lurte jeg på om noen kunne sende meg en buddy code så jeg ikke slenger bort pengene mine på spillet hvis jeg ikke liker det. Så kan noen være så snille å sende meg en buddy kode? Markus Lenke til kommentar
Jlona Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Jeg har vert en Tolkien-fan veldig lenge og derfor så lurte jeg på om noen kunne sende meg en buddy code så jeg ikke slenger bort pengene mine på spillet hvis jeg ikke liker det. Så kan noen være så snille å sende meg en buddy kode? Markus 8591015[/snapback] Det er sikkert 100 andre som spør om det samme som deg, mitt råd til deg er: Kjøp spillet, det er verdt det. Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Det er sikkert 100 andre som spør om det samme som deg, mitt råd til deg er:Kjøp spillet, det er verdt det. 8591182[/snapback] ja, men er det verdt å droppe det andre du spiller? Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Noen som kan sende meg en buddy kode? Har lyst til å prøve spillet før jeg evt. kjøper spillet. Vill ikke bli skuffet Håper noen er greie nokk! Lenke til kommentar
baltie Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Det er sikkert 100 andre som spør om det samme som deg, mitt råd til deg er:Kjøp spillet, det er verdt det. 8591182[/snapback] ja, men er det verdt å droppe det andre du spiller? 8591200[/snapback] Jeg for min del har nylig kjøpt C&C3, Supreme Commander, God of War 2, Okami, Final Fantasy XII, og har et lite lass med X360-spill jeg absolutt skulle ha spilt som Crackdown og den nye Oblivion-ekspansjonen... Spiller jeg noe av dette? Nei, jeg er blitt sugd inn i LotRO og trives veldig godt der. Så mitt svar er JA! Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 8591434[/snapback] nå tenkte jeg på andre MMOer da... Jeg spiller FFXI for øyeblikket og trives veldig med det... og jeg vil liksom vite om det er verdt å slutte med det for å heller spille LOTRO? Lenke til kommentar
baltie Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 8591434[/snapback] nå tenkte jeg på andre MMOer da... Jeg spiller FFXI for øyeblikket og trives veldig med det... og jeg vil liksom vite om det er verdt å slutte med det for å heller spille LOTRO? 8591445[/snapback] Vel, jeg har aldri spilt FFXI.. Så vidt jeg vet går det veldig mye ut på grinding? Uansett, jeg har spilt WoW til level 20 eller så, og da gikk jeg alvorlig lei. Nå er jeg en level 18 hunter i LotRO og stortrives med det. Synes det så langt har vært mye morsommere enn WoW var for min del. Lenke til kommentar
tronderik Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Jeg fikk heller aldri testet ut betaen. Siden jeg for øyeblikket spiller World of Warcraft vil jeg gjerne teste ut LOTR Online før jeg evt. kjøper det. Om noen har en buddycode til overs er jeg evig takknemelig om noen kunne sendt meg en. På forhånd takk! Lenke til kommentar
Agg Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Hvorfor er det så galt å kjøpe en MMORPG uten å ha prøvd den? Man kjøper jo som oftest andre spill uprøvd. Les noen anmeldelser så får dere et inntrykk av spillet. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Hvorfor ikke teste det først når en har muligheten for det? De fleste spill har demoer, MMORPGer og andre online spill har ofte trial... Er ikke alle som har nok penger til å bare springe av sted å kjøpe noe det kanskje blir fornøyd med... Lenke til kommentar
StarGazer Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 (endret) Noen som fremdeles har en buddy key igjen ? du kan få en eve online trial i retur Edit:Evt guest pass til wow! Endret 12. mai 2007 av StarGazer Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Bytter gjerne eit guest pass til WoW for ein buddy key til LOTR. Lenke til kommentar
Captain Slow Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Får slenge meg på her. OM noen har en buddy key til overs, så pm meg eller noe Lenke til kommentar
ErlendDL Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Eg kunne og trengt ein buddy key dersom nokon har... PM? Lenke til kommentar
discostu Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Ingen søte der ute som vil dele en buddy code med meg vel? Har jævelig lyst til å prøve dette spillet, men kjøper det ikke før jeg har testa trial Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Ingen søte der ute som vil dele en buddy code med meg vel? Har jævelig lyst til å prøve dette spillet, men kjøper det ikke før jeg har testa trial 8605377[/snapback] Når du har kjøpt det kan jeg få den buddy keyen du får med da?? Lenke til kommentar
V-by Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Hvorfor ikke teste det først når en har muligheten for det? De fleste spill har demoer, MMORPGer og andre online spill har ofte trial... Er ikke alle som har nok penger til å bare springe av sted å kjøpe noe det kanskje blir fornøyd med... 8593175[/snapback] Riktig, men Lotro er genialt. Men etterhvert kommer det nok en trial du kan laste ned fra nett, de vil sikkert bare komme igang med spillet først Lenke til kommentar
Walts Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Jeg har nå en buddy code her, send meg en PM med en god grunn til at du skal få denne, så kan du være den heldige =) Lenke til kommentar
cErfik Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Hadde vært kult om noen hadde en buddy kode til overs, har litt lyst og teste det før et evt kjøp, er ganske skralt med penger for tiden.... Lenke til kommentar
Footy Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 om man får tak i en buddy key, hvor får man tak i spillet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg