Pyso Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Om det er noen som har en buddy-key til, sier jeg ikke nei takk! Kanskje jeg kan komme meg litt unna wow med LotR Online Lenke til kommentar
Iminzilion Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 (endret) Vet flere har spurd om dette. Noen som har en buddy key å donere? Hvorfor vil du gi akkurat til meg? Fordi jeg sa nettopp opp wow. Tenkte å starte opp med lotro. Men vil først teste det ut. Og så kjøpe det viss det er bra. Tentke seff å spille rp server. (spilte det i wow) Og ved donasjon så vil det bli en pluss i margen ifra min side + jeg gir kan gi vekk min wow konto, er gaming tid på ut denne måneden.(mai) har en lvl 60 med crapy armor og en del alter.' Hilsen Gullfisk Nerd aka XeLix Endret 1. mai 2007 av XeLix Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Har fått en buddy code av en kompis, noen som vet hvor jeg får tak i spillet? kan få låne det av han i morgen, men kunne tenke meg å sjekke det ut allerede i kveld Lenke til kommentar
Zyke Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Jeg kunne også tenke meg en kode om noen har en til overs Lenke til kommentar
Jext Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Huff er store sjanser for at jeg skal kjøpe meg dette spillet, men har ikke nok penger til at jeg kan bare kjøpe det uprøvd i tilfelle det ikke faller i smak.. (dog tvilsomt) Send meg en PM om det er en vennlig sjel som vil hjelpe en stakkar ut av knipen! Hadde vært evig i din gjeld Lenke til kommentar
bjarters Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Om noen skulle være i det gavemilde hjørnet kunne jeg godt tenke meg en slik buddy kode. Lenke til kommentar
-Mr.T- Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 (endret) *BUDDY KEY MOTTATT* Endret 12. mai 2007 av Appleseed Lenke til kommentar
Elnacho Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Hadde blitt svært glad om noen ga meg en buddy key også! Lenke til kommentar
NikkoDee Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Noen som har en Buddy code til meg?? Skulle kjøpe spille i dag men det var utsolgt og kom ikke inn før etter helgen Lenke til kommentar
Inisen Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Kunne også tenkt meg en buddy code om noen tilfeldigvis har en til overs. Har vurdert å kjøpe spillet, men har ikke penger for øyeblikket Det set så utrolig morsomt ut. Ville vært svært takknemmelig ~ Lenke til kommentar
Winten Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Har en buddy kode her. Send meg en PM. Første Rp'er til mølla får den Lenke til kommentar
FredrikFtw Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Jeg har spilt WoW (RP) omtrent siden det kom ut, men har nå gått lei. Tenkte jeg skulle plukke opp LOTRO en dag, men skulle nå gjerne prøvd det ut først. Jeg savner virkelig den første tiden man spiller et ferskt MMORPG, så om noen skulle ha en buddy-kode til overs - send meg en PM Arthas Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Kan noen være så snill å gi buddy key til meg så jeg får testa spillet? Lenke til kommentar
Solidsturla Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Hadde blitt veldig glad hvis noen hadde en til overs og sendte den til meg :-) Lenke til kommentar
Turnfalken Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Jeg hadde også blitt veldig glad for en "buddy" kode :!: Bytter gjerne mot wow Trial Lenke til kommentar
zoneman Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 kaster meg inn her jeg og å ber om en buddy key jeg har eventuelt en buddy key til vanguard hvis noen vil prøve det spillet. Lenke til kommentar
zeox Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 jeg har lyst på den vanguard koden hvis du vil gi den bort . skal kjøpe lotro på onsdag, så der er det ikke så farlig Lenke til kommentar
anders1211 Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 for slenge meg på listene over personer som vil ha buddy code, må bare få prøvd det spillet her På forhånd Takk! til den som gir meg en Lenke til kommentar
grrcarl Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Selv var min lovt vekk til en kompis, men spillet er bare knallbra. Om ikke annet er det tidsfordriv til age of conan kommer:) Anbefales! Lenke til kommentar
Shifty Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Noen som kan svare på om spillet kjører glatt på maksimale settings med; 2GB RAM AMD Athlon 64 X2 Dual Core 4400+ GeForce 7800GTX ..? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg