mwn Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 PS jeg bytter WoW/WoW BC buddy koder mot en budddy kode for dette spillet Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Vennligst les Retningslinjene punkt 8 om piratvirksomhet. #8: Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det er også forbudt å stille spørsmål som vil føre til informasjon som kan føre til piratvirksomhet, som f.eks. spørsmål etter CD-keys, no-CD-cracks og hvor man kan laste ned warez. Dette omfatter også spørsmål om hvordan bruke warez du har lastet ned fra nettet, samt diskusjoner om piratkopier og dets innhold. Reaksjoner på moderering tas på PM eller ved å bruke -knappen. Tråden i seg sjølv kan få leve, men vil bli vurdert etterkvart. Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 (endret) Til å være et nytt MMORPG så syns jeg flyten i spillet er helt sjef. Krever faktisk ikke all verden av maskinvare. Er det 640 eller 320 mb ram på skjermkortet ditt? Jeg har 320 og kjører absolutt alt på fult. Tror nok du skal klare det du og. Spesielt når du får ny cpu. Hmm, dette skulle vel egentelig vært et svar på alleibruk sitt spørsmål... Endret 28. april 2007 av firberblad Lenke til kommentar
albions Skrevet 28. april 2007 Forfatter Del Skrevet 28. april 2007 Typisk, nettet svikta akkurat når eg skulle få meg buddy kode. Er vell ikkje no vits i å sende ein til meg nå p.g.a eg kansje får spillet i dag. Men ver klar å send ein til meg vist spillet ikkje skulle komme i dag Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Hvis noen har en kode å gi bort så tar jeg også gjerne imot.. spillet ser spennende ut, men jeg liker å prøve sånne spill før jeg kjøper. Jeg har noen WoW friend kodes og gi tilbake om det er interesse for det. Lenke til kommentar
alleibruk Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 (endret) Til å være et nytt MMORPG så syns jeg flyten i spillet er helt sjef. Krever faktisk ikke all verden av maskinvare. Er det 640 eller 320 mb ram på skjermkortet ditt? Jeg har 320 og kjører absolutt alt på fult. Tror nok du skal klare det du og. Spesielt når du får ny cpu. Hmm, dette skulle vel egentelig vært et svar på alleibruk sitt spørsmål... 8489644[/snapback] takker takker. har 640 mb versjonen. (egentlig kjører det gamle systemet mitt allle nye spill på maks.. oblivion kjører jeg på fullt med bloom og hele pakka.. (1280*1024 er lcden min best på) grunnen til jeg oppgraderer er vista og att når jeg har loada bf2142 har de stukket av med alle walkerne og tanksene... ) Bra att det er fin flyt.. jeg var definitivt ikke fornøyd med vanguard som etter min mening enda har ett år før det ikke kan kalles beta lengere.. Håper virkelig npen har en buddy key og gi meg eller bytte mot guildwars buddy key (guild wars epic og eller nightfall buddy key).. Har ikke råd og handle spillet nå, og vist man ikke er med første måneden av ett mmorpg blir man jo så langt bak att man blir aldri bra på noenting (synes jeg da ) Til moderator, hva er overhodet mistenktsomt med bddfy keys til forskjellinge spill?? Det er jo egentlig bare demo av online spill.. har aldri hørt om noen som har hacket eller gjort noe som helst ulovelig med en buddy key (foruten gold farmers, men dette er jo så nytt att jeg tror neppe att det er mye "farming" enda..) Endret 28. april 2007 av alleibruk Lenke til kommentar
V3se7 Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Hadde også satt stor pris på om noen hadde sendt meg en pm med en buddy key =) Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Kan noen fortelle litt om proffession/talent systemet i LOTRO? Har svært lyst å teste det i praksis, har kun lett rundt litt her og der, men liker best å teste slik i praksis/høre fra spillere. Utviklere har jo en tendens til å helle litt sukker på for at det skal virke bedre Lenke til kommentar
Smurfn Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 (endret) tenker og kjøpe det, noen som har en kode til overs, må se om det er vert det? Endret 28. april 2007 av Jo Vegard Lenke til kommentar
trupett Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Jeg har også lyst til å prøve dette spillet før jeg eventuelt kjøper det! noen som har en buddy code til overs? Spillet ser så fett ut ! Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Leste kjapt igjennom og leste at en lurte på hvor lenge en buddy-kode varer.. 7-dager. Man trener game-cd for å installere spillet og deretter lage seg en account. Istedefor å betale skriver man inn kode. Jeg har gitt bort min + lånt ut cd. Spillet kjører uten cd Lenke til kommentar
Bob Sacamano Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Noen som har en buddy key til overs? Spillet ser fantastisk ut, og trenger å finne noe å spille Lenke til kommentar
mwn Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 ekke vits å spørre folkens, ingen som har koder eller gidder å hjelpe fellow gamers her. Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Maybe det følger med koder med game cards? Da kan jeg gi ut etterhvert, har bare en kompis til som som skal ha kode;) Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Håper det kommer en downloadable client med gratis trial i nærmeste fremtid. Det bør de i hvert fall komme med, for jeg kjøper aldri et MMORPG igjen uten å ha testet det. (Kjøpte WoW, og var lei på veldig kort tid. Forstod aldri hypen egentlig) Har mer tro på Age of Conan, men vil prøve detteo også. Hvis noen har en buddy code så må de gjerne sende den til meg. Men hvordan kan jeg få tak i selve spillet sånn at jeg kan prøve buddy coden? Lenke til kommentar
alleibruk Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Tusen takk for koden fiberblad!! Blir og lage meg en healer antagelig rp serveren. Håper dere andre også får tak i trial key.. jeg blir og handle spillet om 14 dager når jeg får mere penger.. Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Blæ, enda ikke fått noen kode Men kan noen fortelle om deres opplevelser? Er RP'n bra? Om jeg får en trial kan jeg jo henge meg på noen andre Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Hvis det er fleres som har slike koder kunne jeg også tenkt meg Lenke til kommentar
Desdichado Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Kunne godt tenkt meg en slik kode jeg også Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Man må ikke are ha en kode men selve spill-cd'n også. Har man instalert spillet trenger man ikke cd'æn lenger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg