Betongmannen Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Da var key'en gitt bort allerede. Lenke til kommentar
Xboxftw Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 btw, er det noen som vet hvor jeg kan få lasta ned spillet?=P Lenke til kommentar
Newbieboka Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Noen flere buddy codes? Lenke til kommentar
Footy Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 btw, er det noen som vet hvor jeg kan få lasta ned spillet?=P 8942531[/snapback] Les litt i tråden.... Det er posta flere ganger detaljerte beskrivelser om hvordan laste ned spille, patche og skaffe passord.. Lenke til kommentar
runeh Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Installert og oppdatert Noen som har en buddy til overs ? Lenke til kommentar
Morka Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Jeg skulle også så gjerne hatt en buddy key. Hvis det er noen snille sjeler som har en ledig, send meg en PM Lenke til kommentar
Hawtz Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Hei, skulle gjerne hatt en buddy key jeg også Fikk ikke testet beta, og vil prøve det før jeg eventuelt kjøper det. PM meg hvis du har : ) Lenke til kommentar
BonoU2 Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Jeg skulle gjerne også ha fått en trial key Har tenkt å kjøpe LOTRO i løpet av Juli (dritlei WoW ), men ha rikke rådenda. Så i mens laster jeg ned sånn client ting. Men trenger jo buddy key for å få spilt sant? Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Men trenger jo buddy key for å få spilt sant? 8982059[/snapback] Ja. Lenke til kommentar
BonoU2 Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 (endret) Ok, da søker jeg buddy key! Endret 1. juli 2007 av BonoU2 Lenke til kommentar
SPRCO Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Har skaffa meg en buddy-kode nå, men jeg finner ikke frem til stedet der jeg registrerer koden...Noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
Zoney Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Kunne veldig gjerne tenkt meg en "buddy key" jeg også, lurer på om jeg skal starte med lotro eller vente på aoc WoW har jeg klart å gå "litt" lei Lenke til kommentar
zoneman Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 bytter vanguard guest key mot en buddy key til lotr, pm meg. Lenke til kommentar
henrik_er Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Hei, regner ikke med at det flyter over med buddykeys, men hvis noen tilfeldigvis skulle ønske å gi vekk en, ville jeg satt veldig veldig stor pris på det :-) på forhånd takk Lenke til kommentar
Black&White Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Hvis noen har en buddy key til overs, så er det bare å sende den til meg! Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Hvis noen har en buddy key til overs, så er det bare å sende den til meg! 8991532[/snapback] Eller til meg! Lenke til kommentar
celebos Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Jeg var på eb games en tur i dag og holdt på å kjøpe meg spillet, men jeg tenkte jeg måtte prøve spillet først, så hvis noen har en buddy code til overs så kan jeg gjerne bytte den imot en 10 dagers trial til wow. jeg tør ikke begynne med wow igjene for da er jeg redd sommeren for min del er ødelagt. på forhånd takk. ta kontakt på PM Lenke til kommentar
Oldcrow Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Hei. Har bestilt LOTR Online nå, men lurte på om det er noen der ute med en ledig buddy key så jeg kunne startet i dag? Lenke til kommentar
Locci Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Kunne noen vært så snille og sende meg en buddy key på PM? Har en kompis som prøver og få meg til og blimed å spille, men han har brukt opp alle sine keys. Takk til den som sender meg en. "Ps om jeg får flere så sier jeg ifra om hvilken som blir brukt og resten blir slettet med beskjed om at den ikke ble brukt" Lenke til kommentar
Mondain Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Gir bort min key til den som virkelig vurderer å begynne å spille LOTRO og vil starte å spille på Snowbourne serveren. (Vi trenger flere medlemmer i vårt helnorske kinship). http://www.majestic.moo.no Kontakt meg på pm hvis disse kriteriene er ok. Første mann til mølla. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg