Moonshield Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Jeg har en buddy-key. Prøvde å se igjennom tråden om noen trengte...Fant minst 10 som trengte. Så jeg vet ikke hvem som skal få den. Lenke til kommentar
Footy Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 foreslår du gir den til førstemann som melder seg etter meg nå. Jeg har allerede fått en og spilt 10 dager, ikke noe for meg Lenke til kommentar
Hydron Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 (endret) Heisann! Så at han oppenfor meg skrev at du burde gi den til den som skriver etter ham. Har sendt deg PM også Aradin (: Håper på å få den, prøver å finne et annet spill istedenfor WoW som jeg begynner å gå lut lei av Endret 13. juni 2007 av Hydron Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Den er din, Hydron. Jeg må bare få den tilbake hos en som også skulle prøve, men som aldri fikk mailen. Så den er din nå. Lenke til kommentar
Hydron Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Når sender du på mail til meg eller PM? Hvor laster jeg ned client? Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Sender når jeg får buddy-keyen tilbake fra han fyren. Client må du ikke spørre meg om, søk på Google. www.google.com Lenke til kommentar
Hydron Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Tar det lang tid? Håpte på å begynne i dag Lenke til kommentar
Kiro89 Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 har en buddy key om noen trenger, første som sender PM Lenke til kommentar
Sonnervig Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Har sendt deg en PM håper eg får den Lenke til kommentar
Kiro89 Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 har en buddy key om noen trenger, første som sender PM 8850452[/snapback] key sendt til "Krattlusker" fikk PM av han 13:42. beklager til resten av dudesa Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Jeg er evig takknemmelig, nå skal jeg hjem snart, så skal hele huset legges ned for at jeg skal laste ned lotr^^ Lenke til kommentar
Betongmannen Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Sorry hvis jeg bumper, men jeg lurte på om det var noen som hadde en sånn key til meg og? Fikk lyst til å prøve ut dette etter to år med WoW. Lenke til kommentar
Footy Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Siden flere har fått tak i buddey key's nå men ikke 100% sikker på hvor de får tak i spillet velger jeg å bumpe dette. Tviler Moderator har noe imot Også flere som har problemer med at confermation mail aldri når frem etter å ha laget en account. Dette skjer med Hotmail brukere. Gå inn på Spam filter options og skru filterer HELT av. Derreter prøver du å logge deg inn på accounten der du lagde den. Du vil så få en beskjed om at accounten ikke er aktivert å at du må sende en confermationmail til. gjør det og Voila! Laster nå herfra: http://lotro-vip.arcor-online.net/LOTRO112/ Håper det er riktig :/ 8643224[/snapback] Legg alt i samme mappe, så kjører du bare instalasjonen etterpå... når alt er gjort og du prøver å starte spillet gjør du dette: Footy: Found this in another Forum and it works great! <?xml version="1.0" encoding="utf-8"?> <configuration> <system.windows.forms jitDebugging="true"/> <startup> <requiredRuntime version="V1.1.4322" safemode="true"/> <supportedRuntime version="V1.1.4322" /> </startup> <appSettings> <add key="Launcher.DataCenterService.GLS" value="http://lotroeugls.com/GLS.DataCenterServer/Service.asmx" /> <add key="DataCenter.GameName" value="LOTROEU"/> <add key="DataCenter.DefaultCenter" value="LOTROEU"/> <add key="Product.DocumentFolder" value="The Lord of the Rings Online"/> <add key="Launcher.DocumentFolder" value="Launcher"/> </appSettings> </configuration> Search the "TurbineLauncher.exe.config" in the LOTR Folder. And delet all inside an paste this inside. (sry for my english, i hope it works for you) Bare trykk continue etter du har gjort dette så laster patchen av seg selv Står i full firsprang her nå. Må bare finne ut av hvordan jeg får lagt til buddy key nå da. 8646220[/snapback] Så lager du account HER 8659298[/snapback] Lenke til kommentar
Captain Slow Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Er det fortsatt ingen som vil gi med en buddy-key? Har venta lenge nok nå syns jeg Lenke til kommentar
tssom Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Jeg kunne gjerne tenkt meg en sånn kode. Har sett på screens og jeg har hørt at spillet skal være velding underholdende.. Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Dere bør vel også ha klar en måte å faktisk få spillt spillet. ^^ Lenke til kommentar
simzERK Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Noen som ahr en til meg? PM Lenke til kommentar
Honey Badger Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Kunne godt tenkt meg en kode, jeg også Bare PM meg. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Jeg er interessert i en kode til LOTR. Trenger et nytt spill om dagen, det blir nok innkjøp av LOTRO hvis jeg liker det under trial. Lenke til kommentar
Klorin Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Hiver meg på her jeg også.. Har lastet ned og installert klient samt alle oppdateringer. Skulle jeg være så heldig å få en buddy key så er jeg klar. På forhånd takk;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg