Gå til innhold

Noen som har ein "buddy" kode til LOTR ledig ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde satt enorm pris på en buddy key ;)

Tror jeg skal kjøpe spillet men vil helst prøve det først vil ikke at det skal være for likt WoW. Kommer til å strippe charen min og gi deg alt jeg har av verdi etter tiden har gått ut.

EDIT: Fikk buddy key, takker anakulings.

Endret av SwedishChef
Lenke til kommentar

i am looking for buddy cd key besouse i wonna try the horse :p please post pitcure when u are with a horse please :p

(hvorfor jeg skriver på engelsk er fordi jeg skal kopiere det og sende det rundt på mange andre forumer som er på engelsk)

Lenke til kommentar
de burde putte opp en sånn trial på siden deres akkurat som i WoW. menmen

leter fortsatt etter buddy key :p ^^

8736913[/snapback]

Det gjør de vil ikke pga goldsellers etc. men i hvertfall så kommer det med 7 day trial når du kjøper gamecard så første som sender pm får en buddykey.

Endret av alinor
Lenke til kommentar

Heisann!

Vist det er noen som har en buddy kode til overs og så er jeg veldig takknemmelig om jeg fikk lov til å få den. Er stor fan av rollespill på nettet og har lyst til å prøve Lotr før jeg evt kjøper det.

Lenke til kommentar

Hei!

Jeg lurte på om noen hadde en slags trial key som jeg kunne få lånt? Jeg vurderer og kjøpe spillet, men skal se om den i det hele tatt fungerer på pcen min...

[email protected] er mailen min, kunne noen være så snill og sende meg pm dersom noen er så barmhjertige? :blush:

Jeg ville vært takknemlig om noen kunne være så snill og hjelp meg her... Vær så snill! Er det noe spesielt jeg må gjøre så er det bare og si ifra...

Endret av Ingrid2007
Lenke til kommentar

Jeg skal til å kjøpe spillet om noen minutter, jeg kan vel gi den buddy til personen som trenger det :) SEND MEG PM OM HVORFOR DU HAR LYST PÅ DEN, BØR VÆRE GOD GRUNN!!

OG DETTE GJELDER IKKE FOR FØRSTE MANN SOM SENDER PM!

Okaj, har spillet. Nå er det bare og starte å sende PM

Endret av Ingrid2007
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...